Det er veldig sant. Man bør ha god tid og et godt regneark for å huske hva som skal komme inn. Ofte nødvendig å purre også.
Mangler Hotels.com bestilling i Viatrumfoversikten etter 3 dager. Da er det vel bare å kansellere og bestille på ny, eller pleier det å gå så lang tid?
I sjeldne tilfeller har jeg opplevd at det kan ta lenger tid, kanskje 7 dager. Men, jeg har selv pleid og avbestille for å så bestille på nytt om det ikke har kommet inn ett par dager, gitt at prisen er relativt lik
I går booket jeg 2 hotell, det ene kom aldri opp i oversikten, men det gjorde det andre. Det hadde nok kommet opp etter en "stund", men jeg gjorde som @Lars J også foreslår, bare kansellerte og booket på nytt. Prisen var nøyaktig den samme.
Det kan gå langt mer tid. Selv pleier jeg ikke ta tiden til å avbestille og booke igjen. Fullstendig uten unntak, så har alltid bestillingene vært i listen man får opp om man retro registrerer etter de evt ikke dukket opp. Men de pleier altså alltid å komme inn, etter litt tid. .... Og etter enda en haug med mer tid, kommer pengene også. Hotels er de tregeste betalerene av alle tjenester jeg selv bruker jevnlig på ViaTrumf.
Man kan sjekke om kjøpet er registrert, med en gang. Gå inn på "ny henvendelse", og si ja på at det har gått 7 dager. Da får du opp tidspunkt på kjøpet, hvis det er registrert. Og da vil du kunne etterregistrere når det har gått 7 dager. Hotels.com tar skikkelig lang tid på å overføre trumf. Jeg fikk akkurat for opphold i februar og mars, alt kom samtidig.
Hadde bestilt et opphold i NY i sept 2021 som ble gjennomført i juni. Transaksjonen har hele tiden vært synlig på min side, og stod lenge med status under behandling. Men oppdaget nylig at den var blitt avvist. Prøvde å lage en henvendelse via: Mitt kjøp har blitt avvist. Der står det: Vi tar kun imot henvendelser på kjøp som er gjennomført de siste 100 dagene. Og hotels dukket ikke opp der. Og de skriver videre: Hvis nettbutikken du leter etter ikke finnes i listen kan du dessverre ikke sende inn en henvendelse. Dette er fordi det ikke er registrert at du har besøkt nettbutikken gjennom ViaTrumf. Da sendte jeg en melding 19.08 kl 14:32 via: Andre problemer eller spørsmål Fikk respons kl 15:41 om at jeg måtte sende ordrebekreftelsen som jeg fikk ved bestilling. Sendte da en screenshot av mail fra hotels på lørdagen, og i dag kl 09:31 fikk jeg mail om at bonusen var overført til min konto. Må si jeg er litt overrasket over hvor fort de fikset dette.
Hvis noen trenger en Douchebag, og har Trumf VISA, så blir det ekstra bonus. Kan ikke se at jeg har fått noen informasjon om ekstra bonus via Trumf VISA, er det noe nyhetsbrev man kan melde seg på der?
Ser nå at jeg HAR fått informasjon om dette. Det var bare jeg som ikke hadde funnet frem brillene mine..
Shit, det var et realt tilbud! Jeg så bare den første delen i mitt nyhetsskriv, men har et VisaTrumf liggende ubrukt også, så når det blir 20% begynner det virkelig å bli en del
...og som en liten tilleggsopplysning gjelder tilbudet ganske kort tid. Bestilling senest 4. september
Ja, de er ikke dumme. Noen av ryggsekkene er såpass "firkantet" at de lett erstatter en kabinkoffert og rommer like mye. Kjøpte noen Ramverk selv, når de først byr på 20,5% cashback.