Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Svarte steike…..!!!! Akkurat når en skulle begynne å se House of Dragons, så forsvinner HBO fra Viatrumf!

2. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    671
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan se HBO via Strim - som stadig er på viatrumf - men kanskje ikke like gunstig priset/trumfet som der var med HBO direkte...

3. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
  4. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,550
    Bonuspoeng:
    113
    11 mnd etter fikk jeg omsider manuell behandling av et Disney+ abonnement. Trumf betalte det direkte i stedet for Disney.

5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Forsøkte å flytte begge barna til Talkmore, med 1 mnd mellomrom.

Bom stopp for Trumf betaling for barn nr 2 gitt. I tråd med vilkårene det, men synd for Talkmore, for da mister de begge kundene som kunne gitt dem 4000 kr hver i året.

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Er barna gamle nok til å få egen trumfkonto kan du sette opp felles konto neste gang. Da får du for begge så lenge du bestiller abonnementene logget inn fra hver sin konto.

tobeornot999 liker dette
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,179
    Bonuspoeng:
    293
    Bra bonus med Trumf Visa igjen. Ikke like bra som første runde, men absolutt noe å ta med seg.

Screenshot_20220911-194232.png

8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Så det er neppe noe vits å rebestille hotels.com hvis man bestilte forrige gang det var økt bonus (uten krav om Trumf Visa). Dette er vel bare den bonusen + 0.5% som man uansett får av Trumf Visa. Og de fleste på forumet har vel bedre uttelling på andre kort :D

9. holmen

Likes mottatt:
    64,179
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Spesielt når forskjellen er så liten.
    Pluss at man har jo EB-opptjening på Amex eller andre kort, og kanskje behov for spend på disse kortene. Mye å tenke på! Jeg booket et par opphold nå med Hotels og Amex i stedet, fordi jeg trenger spend for CT nr 2.

Sjekket et par bestillinger hos NCC også, men hvis jeg regner inn poengene jeg får fra NCC Mastercard (hvis man har det), så er det heller ikke lønnsomt. Selv med 10% Trumf på Trumf Visa. Så det er viktig å holde tunga rett i munn!

10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Får bare håpe at det ikke permanent går fra å være kampanjer med økt trumf fra tid til annen til å være kampanjer med økt trumf hvis man kjøper med TrumfVisa. Ihvertfall hvis økningen ikke er bedre enn dette..

Denne typen kampanjer ødelegger litt for http://viatrumf.madsopheim.com/ også.. jeg har lagt merke til at 16%-kampanjen på hotels.com i april ligger inne der, men den var altså kun tilgjengelig for TrumfVisa-kunder.

11. holmen

Likes mottatt:
    64,179
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, man blir fort lurt av "kjempehøy" Trumf vis slike kampanjer, men så glemmer man å regne gjennom alt. Jeg har også lagt merke til at scraperen til Mads ikke funker helt mtp disse kampanjene.

12. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,388
    Bonuspoeng:
    93
    Litt på siden her, men noen som vet hvorfor det skal ta så vanvittig lang tid for å få cashbacken via ViaTrumf på generelt grunnlag? Nærmere 150 dager (5 mnd.) er jo helt syk lang tid på noe som maks burde ta et par uker? Så kommer gjerne de påfølgende korrespondansene etter feiloverføringer og mangel på overføringer osv. Klager selvsagt ikke på at det finnes, og man har jo sanket en del EB-poeng gjennom tiden basert på dette, men reagerer litt på at det skulle ta så lang tid.
    • Bekreftet: Kjøpet ditt bekreftes vanligvis innen 90 dager. Ved bestilling av flyturer, leiebil og overnatting vil kjøpet ditt bli bekreftet innen 90 dager etter at oppholdet er gjennomført.
    • Overført til Trumf: Kjøpet ditt endrer status til "Overført til Trumf" omtrent 60 dager etter at kjøpet har fått status Bekreftet. Når kjøpet ditt har fått status "Overført til Trumf", kan du bruke din Trumf-bonus når du selv ønsker.

13. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tipper noe av årsaken er at de vil unngå folk som bestiller ting, får trumf, og så returnerer innen angrefristen

14. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293

Mange bestiller jo fly tjenester og hotellrom et år frem i tid. Noen bedrifter ser ut til å ha automatiske system mens andre virker det som overfører trumf manuelt med ujenvne mellomrom. Så skal penger flyttes feks hver 2 måned fra firma til trumf før det kommer tilbake til oss.

Til slutt vil jeg tro det handler litt om at hvis tiden går, så glemmer endel kunder å sjekke og klage om ikke noe skjer.

men ja, det hadde vært fint med litt mer tempo og automatikk.

15. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    De bakenforliggende systemene rundt cashback er ikke beregnet på sluttbrukeren.
    Det er mange ledd og avtaler.
    Felles for dem alle er at kunden (de som selger varer og tjenester på ViaTrumf) ønsker så lang oppgjørstid som mulig.
    Det er ikke uvanlig at store kunder fremforhandler flere måneders betalingstid.

Mysterio and Maggie like this.
  16. vanillacoke

vanillacoke Medlem

Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har opplevd at en henvendelse har blitt avvist pga. "En annen markedsføringskanal er kreditert med salget"? Det gjelder i dette tilfellet booking.com..

17. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg lurer på om det har med at man har sånn Genius level og dermed får rabatt?

18. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, genius skal ikke slå inn, har level og får "rabatt". Og har en haug booking.com liggende som godkjente.

Antakelig har du med en coockie fra et annet nettverk, som prisjakt eller andre som også får kickback. Fikk det samme på en LH bestilling nylig. Kanskje google flights har fått kickbacken fordi jeg hadde søkt tidligere. Noe svar på hvem som får utbetalingen får en jo ikke.

Selv holder jeg meg til regelen om å slette og logge inn og ut før bestilling. Om jeg nå husker på det

19. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,428
    Bonuspoeng:
    113
    Garantert en feil. Men i skrivende stund gir talkmore 3545kr i trumfbonus ved innmelding av nye kunder.

Skader ikke å prøve.

Jorgen44, tobeornot999 and FlyMCO like this.
  20. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
    Nice.
    Det var 500kr i går,men det er jo lov å prøve.
    Tidligere har noen fått litt extra i "erstatning" for "villedende markedsføring".
    talk.png

Grooo liker dette

Del denne siden