For å få Trumf Velkomstbonus fra ViaTrumf kan du ikke ha mottatt Velkomstbonus i løpet av de siste 12 mnd. Jeg har en talkmore viatrumf 10 oktober ifjor
Jeg bet på denne. Kjøpet er registrert og relevante skjermutsnitt er sikret, så da er det jo bare å vente og se...
Prøvde meg allikevel. 12 måneder karantene hadde tydeligvis ikke noe å si og kjøpet er allerede Bekreftet, men bare med 310,30kr
Hvordan kommer de frem til de summene, det lurer jeg på. Skulle vel egentlig vært 500, hvorfor blir det da 3545 ved et tastetrykk, og så 310,30 i loggen.... Viatrumfs veier er uransakelige.
Usikker på hva som har skjedd, men jeg har flere avbestilte hotellopphold som nå står som bekreftet på viatrumf
Hadde de bare vært like raske med det noe høyere beløpet 3545, så hadde det jo vært blendende vakkert. Hos meg har ingenting dukket opp ennå, men siden det synes når jeg later som jeg skal opprette en sak, så er jeg ikke bekymret for at de skal si at den aldri har vært i deres systemer.
Skulle fått 500 Trumfoeng fra Talkmore, men ser ikke at Trumf er registert på Talkmore. Derfor lurer jeg på hvordan en etterregistrer dette?
Har du gjort det flere ganger? Jeg gjorde. Som en test. Men da stoppet det visst.... Akkurat som vilkårene sier, så man kan ikke klage heller. Men da er kanskje barna ikke så keen (jeg betaler regningen uansett) på Talkmore likevel
Og der kom jammen 750 bonusen frå Talkmore også. 1250 Trumf kr tilsammen for eit tlf nummer, ikkje verst, ikkje verst.
Godt jobbet! De ser ut til å være mer gjerrige når man har vært kunde før. Men det er jo på linje med vilkårene. Fikk ikke engang sign on bonus på tlf nr 2 og 3 jeg flyttet dit for barna. Men med fars trumf konto. Kunne selvsagt trikset det til med flere trumf kort osv, men det er litt vel mye styr siden det må identifiseres med bank id og alt.
Funket fint for meg også, 1250 totalt på samboers abonnement på hennes trumfkonto. 750 på mitt, men jeg har fått ViaTrumf bonus tidligere, så det er vel på sin plass.
Det er ingen bankidsertifisering med Trumf, med mindre man ønsker å knytte et bankaxept til kontoen så man slipper å scanne det blå kortet i butikken. Det er derimot en aldersgrense.
Ikke via...trumf men passer nok best her. Hos SAS-shopping side. 4000 poeng hos ICE,for bestillinger før 1 Nov. Ingen bindetid. https://onlineshopping.flysas.com/no/ice/18514/
Har prøvd å bestille i en uke nå.. får bare feilmelding om ugyldig personnummer Sendte epost og informerte om at de potensielt hadde en bug da ingen av familiens personnummer fungerte. Skulle jeg aldri gjort for nå ringer de meg 24/7 for å prøve å selge med tidenes abonnementtilbud som dessverre ikke gir hverken trumf eller eurobonus