Er det noen som kan dokumentere prisforskjell på identisk booking med identiske vilkår? (Annet enn uvesentlig forskjell pga. valutasvingning ol.). Husk at Booking.com gir medlemspris på enkelte hoteller, så du bør være innlogget.
Jeg booket flere hoteller i går ifm. forestående reiser etter at jeg fikk innvilget Trumf Visa denne uka. Sjekket priser mellom hotels.com (i inkognito-modus) og priser med booking.com (med start fra Viatrumf). I alle unntatt ett tilfelle var prisen i praksis lik. Ett tilfelle (en natt i London) var Hotels en del billgere og valgte den i stedet for booking.com. Tror det kan være mye tilfeldigheter som spiller inn.....
Blush bruker 2 eller 3 dager så er pengene inne på din ViaTrumf konto,iallefall de siste 3 gangene jeg har handlet der. https://www.blush.no/
Jeg får konsekvent lavere pris hos booking.com når jeg booker fra mobil. Står t.o.m svart på hvitt at jeg får mobilrabatt.
Liten digresjon; et hotellrom som man nå booker via booking.com med 16% viatrumf, betalt med curve som så skal flyttes til sas mc under en dbl poeng helg i februar. Det hele mens sas mc starter sin 3mnd doble statuspoengperiode 1 feb
Men får du Viatrumfen på mobil? Eller er det bare hvis en bruker mobil og appen at en da ikke får med viatrumf kick back linkingen?
Alltid fått viatrumf på mobil. Alle bookinger fremkommer i viatrumf oversikten. Bruker booking.com appen etter å ha startet på viatrumf.no.
En gang i tiden fikk man ikke viatrumf ved bruk av app. Men det var kanskje expedia og er bare gammel info i mitt bakhode.
Det funker i praksis, men vilkårene spesifiserer at kjøpet må gjøres på nettsiden og ikke i appen. Det gjelder både Hotels.com og Booking.com. Det kan bli problematisk om kjøpet ikke registreres og det må opprettes sak.
Jeg benyttet iPhone, og hadde Hotels.com-appen installert. Gikk inn i Safari, logget inn på Viatrumf, og når jeg da klikket meg videre til Hotels.com, så åpnet appen seg automatisk. Fikk trumf på det.
Samme fremgangsmåte med booking.com appen. Tipper de snart dukker opp, tar gjerne et par dager. Forøvrig kan man sjekke om besøket er registrert ved å gå til viatrumf kundeservice og deretter Mine henvendelser. Der velger du ny henvendelser og riktig nettbutikk, feks booking.com. De dukker opp der sekunder etter kjøpet er gjort. Hvis kjøpet ikke står der er det ikke registrert. Står kjøpet der er det enkelt å klage hvis kjøpet ikke dukker opp i den vanlige oversikten.
Noen som blir registrert med riktig trumf-bonus når de booker hos booking.com? Jeg får bare de vanlige 4,6 % selv om jeg har fått meg Trumf VISA.
Det kan ta opptil 10 virkedager før du ser kjøpet registrert med riktig Trumf-bonus under "Mine kjøp" på ViaTrumf Trumf-bonusen blir etterbetalt når reisen er gjennomført ViaTrumf bonusen beregnes basert på at det er registrert Trumf Visa kort på Trumf-medlemmet