95 trumf = 1425 poeng 95 kr på joker 50% taco/brus = 47.5 trumfkroner = 713 poeng Hvis man kan få 95 trumfkroner for ca 100 kroner er det jo en for god deal til å si nei til? Noen som har fått poeng herfra, og hvor mange dager tok det bra bestilling? Om det er til å stole på og effektivt kan jeg jo kjøre 50 ordre her med glede.
Avhengig av kor høgt du verdset poenga so kan det vere ein god deal, ja. Om du verdset dei til rundt 13,89 per krone so bør du ha litt nytte av det du bestiller for at det skal svare seg. Eg har ikkje erfaring med selskapet sia 2016, då vart berre halvparten av kjøpa mine registrert i Shoppingportalen til SAS. Den gongen la eg inn tre ordar, to av dei vart registrerte.
Blir jo rundt 1 krone for 15 poeng da. Det vil si T/R usa for 4000 kroner i C. Det er en finfin deal syns jeg. Men det forutsetter jo at poengene kommer inn uten problemer da. Det er det som gjør at jeg avventer til jeg får høre noen flere erfaringer.
Jeg bestilte herifra forrige måned. Kjøpte en økonomipakke med patroner til min skriver til den samlede sum av 437kr. Pakken kom 3 virkedager etter bestilling og 14 dager senere stod penger på trumfkonto. (Dette var mens tilbudet var 85kr pr bestilling.)
49kr for frakt på blekk og toner, 99kr for frakt på andre ting. Trur ikkje du finn blekkpatronar under 70kr. Reknar uansett ikkje med at dette tilbodet vert ståande særleg lenge dersom dei plutseleg får inn haugevis av ordrar på rett over 100kr.
Har fire kjøp på SAS gjennom ViaTrumf, de to første ble registrert og har fått de utbetalt. Men har også to som ikke er blitt registrert. Vanskelig å si om det er ett iOS/Safari problem.
Det går fint, masser til 58 kr og for dem der leder findes de også noget lavere. Det er vi helt enige i. Dette bør benyttes af dem der rent faktisk bestiller blæk...
Tilgjengelig Trumf-bonus: Hele nettbutikken 95 kr Står bare at de har 100% garanti på alle tonere etc. https://www.inkmann.no/tilbehoer/fo...aper-glossy-10x15-10-ark-0775b005-p0000011541 36 kroner
Eg meinte at frakta er 99kr for kontorrekvisita og 49kr for blekk og toner. Altså, dersom du bestiller fotopapir vil du få ein fraktkostnad på 99kr, ikkje 49kr.
Sjekket og frakten på denne blir 49 kr. Så totalt 85 kroner for 1425 EBP Edit: Ser ut som det er 49 kroner i Eksp. gebyr også Edit2: Eller kanskje ikke?
Eg får i alle fall opp frakt på 99kr (pluss mva) når eg prøvar å bestille fotopapir. På blekkpatronar er derimot frakta 39kr (pluss mva).
Forsøkte selv her, og ser at du har valgt med sporing og den er det 124,- i frakt på. Om du velger uten sporing er det 49,- i frakt...
Sjå der, ja.. Spørs om eg får ta meg ein tur inn på Lensway og investere i noko synsframkallande verktøy.
La inn en bestilling for å teste påfunnet med photo papir til 85 kr og 95 kr i trumfbonus. Fikk denne mail idag, og det virker ikke som om dette produktet kommer for salg igjen.