Men er ikke Spar og Eurospar generelt en god del dyrere enn KIWI? Vil det i det hele tatt lønne seg? Må ihvertfall ta en grundig prissjekk da.
Bare å svinge innom Brokelandsheia og ta en skikkelig svenskehandel på kjøtt så tror jeg du går greit i pluss
Ofte noen gode tilbud (3 for 2 etc.), større utvalg og ferskvaredisk på Eurospar da, jeg handler gjerne mer "helgemat" der enn på Kiwi. Og de fleste her inne får vel en del høyere verdi ut av trumfkronene enn det som står på kvitteringen Uansett er det vel bare 10% på èn handel.
Kjønner ikke hvordan Lyko alltid kan være så raske. Beviser at det går ann,bare viljen er der. Bestillte Lørdag 21:30,penger inne på konto når jeg sjekket Søndag morgen.
Bare her det har vært helt stopp med registrering av Viatrumf-handler? Både Qatar Airways, hotels.com og Evo har ikke kommet opp på oversikten.
Har ikke gjort noen kjøp siste uke,men. Skal du være skikkelig "nasi" i dette gamet så... 1. Ha en nettleser du KUN bruker til ViaTrumf. 2. Alltid klikk 2 ganger når du går fra ViaTrumf til butikk. Den 1ste gangen du klikker får du somregel en godta cookies...si ja...og evt logg deg inn...hvist du har en brukerkonto der. Lukk siden,og gå tilbake til ViaTrumf og gå inn på nytt. 3. Aldri ha mere en 1 "utvidelse" som en shopping varsler tracker pop-up innstallert, da flere av disse kan stjele tracking cookies fra hverandre. Følger du dette så er min erfaring at 95% ish av kjøp vil be tracket.
Jeg har hatt masse problemer i januar og februar. Spesielt hotels.com har registrert helt feil beløp (nede i 7kr istedenfor 400). Flere manglende bestillinger. Og kun trege poeng. Har brukt Chrome på pc. Så skal prøve tipsene over neste gang. Er det en spesiell nettleser folk anbefaler?
Jepp, noterer meg det. Men "heldigvis" ligger alle nettside-besøkene inne i henvendelse-listen, så får forsøker det.
Trege poeng er slik det skal være. Utenlanske butikker utbetaler skjeldent før angrefristen på 3 mnd. De som betaler ut tidligere "tar sjansen" og yter vel litt extra kundeservice og god omtale,men det er ikke spessiellt smart å betale ut før klagefrist og angrefrist. Får du feil beløp så er det tracket,og du kan sende inn klage til ViaTrumf hvist beløpet du får er mye feil. Hvilken nettleser man bruker har jeg ikke hørt noe om at en er bedre en annen. Kan anbefalle denne video,start på ca 38min og hør ca 20 min så får du sikkert noe tips og oppklaring på hvordan shopping portals virker.
Jeg har fått avslått ett kjøp på en hotellbooking utført på booking.com med Trumf-visa kampanjen. Viatrumf behandler jo ikke klager før overnatting er gjennomført. Har det noe for seg å klage, eller bør man bare kansellere og booke på nytt hos hotels.com som egentlig er min foretrukne tredjepartsside.
Jeg purret på hvorfor min bestilling 05.02 ikke hadde fått oppdatert bonus, fikk dette til svar i går Beklager for lang behandlingstid, vi har hatt et heng i systemet som har ført til at dette har tatt tid. 16% trumf bonus er korrigert på ditt kjøp. Men oppholdet det gjelder har fortsatt ikke fått oppdatert bonus.. får purre igjen
De fem siste kjøpene mine er ikke oppdatert. Så da er det bare å følge opp når oppholdene er gjennomført. Excel er min venn.
Hei Noen som vet om man får trumf hos Apple på AirPods pro 2? Ser at dem har høyest bonus mens neste Komplett har kun 2,3%
Fikk i dag automatisk overført 1000kr fra Trumf til Eurobonus, men det vises ikke noe tilsvarende som er kommet inn på Trumf konto. Eneste jeg finner det kan være er på viatrumf hvor 2 linjer fra NCC har fått endret status til "Bekreftet", og disse er tilsammen litt over 1000kr. Noen andre som har erfart at trumfen kommer før status blir oppdatert til "Overført til trumf"? For øvrig ser jeg at jeg også siste 12mnd har fått overført trumf for flere kansellerte NCC bookinger, så blir vel å få negativ saldo snart når de rydder opp igjen...
Ja. Penger blir "ofte" overført til Trumf mens det fortsatt står bekreftet. Den bekreftet statusen blir forandret til "overført" etter 1-2 dager.