Booket et hotellopphold på lørdag, siste dagen med Hotels/Trumf Visa-kampanjen. Oppdaget etter 2 minutter at jeg hadde klart å booke oppholdet på feil Hotels-konto. (Måtte opprette en ny i fjor, for det var bare rot med den gamle kontoen, som Hotels mente jeg hadde sagt opp Rewards-opptjeningen på.. ) Så jeg avbestilte, og booket samme rom på riktig Hotels-konto. Begge dukket opp i ViaTrumf-oversikten, og i dag fikk jeg overført Trumf for begge to.. Så nå er jeg spent på hva som skjer med Trumf'en? Trekkes den tilbake? Nå, eller etter at oppholdet er gjennomført? Dette blir spennende.
Kampanje på Nextory kom på Mail nå. Prøv 45 dager helt gratis, og få 65 kr i Trumf-bonus. Fra siden: TRUMF-BONUS HOS NEXTORY Hos Nextory finner du markedets største utvalg av lydbøker og e-bøker, med over 400.000 titler for store og små. Les eller lytt til bøker med telefon eller nettbrett når som helst og hvor som helst. Abonnement fra 139 kr per måned – men du kan prøve gratis i 45 dager, og få. Ingen bindingstid eller oppsigelsestid.
Ser nå at Ticketmaster er ny på ViaTrumf. Dessverre bare 0,7%, men litt er bedre enn ikkeno! Alle bekker små, etc.
De siste ukene har alle mine bestillinger på hotels.com dukket opp dobbelt på viatrumf. Noen som kan skjønne hva det er?
Har også hatt noen slike. Har bare gått ut fra at det har vært ekstra kostnader som blir lagt til i ettertid. F.eks. parkering. Men jeg er ikke sikker.
De pleier å betale ut etter ca 3-4 uker. Jeg pleier å si opp abb ca 1 uke før gratis prøvetid er slutt. Husker ikke når jeg sa opp sist,men alle disse lydbok greiene har betalt ut til meg hver gang og jeg har aldri betalt noen abb. Har gjort dette flere ganger. Min siste er det kopi av her.
Skulle bestille kontaktlinser, på prisjakt er Lenson billigst til 229kr, men hvis jeg kommer fra ViaTrumf er plutselig prisen 314kr. 85kr ekstra for 11kr Trumf er ikke en veldig god deal...
Vanlig det enkelte ganger. Butikkene må jo hente inn trumfen fra et sted. Men mange ganger er prisen lik, og da er det jo en god deal.
Like greit å handle bananer for de siste 85 istedenfor, da sitter du igjen med både linser, vitaminer og 12,75 kroner i trumf…
Jeg var allerede logget inn, så jeg fikk ikke sjekket om det var innlogging som feilet. (Og har ikke tenkt til å logge ut for å sjekk om jeg får logget inn igjen. ) Men fikk feil melding på Trumf.no
Ser ut til å vere litt bob bob. Nokre får logga inn og nokre ikkje. Desperasjonen er til å ta og føle på!
Tenkte å booste trumf kontoen for å fylle opp litt EB Så skulle absolutt hatt kontroll inne på Viatrumf Mykje som må sies opp før en faktisk må betale
Da er det kampanje hos STRIM igjen. Gratis hvist man sier opp før 30 dager. Bruk Kampanjekode "ELKJØP23" Jeg har fått 270 Trumf for "mye" og "mest" 3 ganger før. Vet ikke om det går nå,men gratis å prøve. Jeg bruker en "ny" email hver gang jeg registrerer meg hos STRIM. Jeg skal oppdatere statusen min...tilbudet gjelder til 31.1.24l https://www.strim.no/kampanje/elkjo...53c71cb&mi_u=da430e093b284e16a7aa575d853c71cb