Vilkårene sier "Det gis ikke Trumf-bonus på kjøpet dersom abonnementet sies opp i prøveperioden", får man det allikevel?
Ingen vet. Bare å prøve. Jeg har fått 3 ganger før. Eller vent noen mnd,så skal jeg oppdatere hvordan det går med mitt abb.
Du må lime inn kampanjekode ELKJØP23 på betalingsiden FØR du legger inn kredittkort. --- --- --- https://www.strim.no/kampanje/elkjopkundeklubb?sap-outbound-id=D06063807C0AD723F05D446CB853C5FB90A45A98&utm_source=SAPHybris&utm_medium=email&utm_campaign=6445-NO-2023-32-Weekly-Club+TVweeked&utm_term=NO-2023-32-Weekly-Club+TVweeked-A___CC-partner-strim&utm_content=NO&utm_azure=da430e093b284e16a7aa575d853c71cb&mi_u=da430e093b284e16a7aa575d853c71cb
Registrerte meg med Strim Mest i går sammen med den kampanjekoden og Viatrumf har selvfølgelig klart å registrere 195kr (Strim Mye) og ikke 270kr (Strim Mest).
Selv om det står at det er gratis i 30 dager, men når jeg klikker bekrefte, blir jeg fortsatt belastet for strim mest-pakken, må du betale det beløpet på forhånd?
Her og. Sikkert forholdsvis greit å klage på hvis det er første gang man registrerer seg hos Strim, men jeg er usikker på om det er noe vits i å klage for min del siden jeg har fått trumf for Strim i 2022 og 2021 også
Jeg har gått litt for mye i pluss på EDB-problemer fra deres side, så jeg har plassert bakenden ned på hendene og blir sittende
Er det nokon somhar sett noko til Trumf frå Strawberry i sommar? Omlag 2,5 månad sidan eg sjekka ut. So treige trur eg ikkje dei har vore før.
6/8 står som "bekreftet" med siste statusendring i juni, men har ikke fått noen overføringer ennå. Bestilte for øvrig gavekort i en nettbutikk, men kjøpssummen dukker opp som kun 1/5 av den faktiske sum - flere som har opplevd?
Har en ekkel følelse ved at Strawberry er på vei ut av ViaTrumf/Trumf. Ikke med på siste nyhetsbrev fra ViaTrumf, noe de stort sett alltid har vært når Hotels/Expedia har vært med. Er kanskje naturlig med samarbeidet mellom Norwegian og Strawberry som er på vei inn?
Det er kun forhandlere med midlertidig økt bonus som trekkes frem i nyhetsbrevet. Finner flere eksempler fra tidligere i år på at Hotels og Expedia nevnes uten at Strawberry/Nordic Choice er med.
Ja, finnes unntak og absolutt ingen intensjon om å "skape panikk" her inne. Håper Strawberry forblir i Trumf lenge, men blir spennende å se hvordan de løser Norwegian + Strawberry og Trumf med EB/Strawberry. Forhåpentligvis gjør de ikke noe mer ut av det.