Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    266
    Likes mottatt:
    825
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har bestilt to ganger med hjemsending som ikke har dukket opp :/
    Aldri opplevd det med noe annet.
     
  2. AirMags

    AirMags Medlem

    Innlegg:
    235
    Likes mottatt:
    505
    Bonuspoeng:
    93
    Ang å melde seg inn i Kinoklubben. Bruk kodeord "NORDEA" så blir kostnaden for å bli med 75 kr istedenfor 249kr (?).
     
    EndreD, 1884derby, Neonex and 5 others like this.
  3. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Skal kjøpe meg iphone 15 som snart lanseres. Ved bruk av viatrumf og handel på apple.no gis det ikke trumf på nylanserte produkter. Noen som husker ca hvor lenge nye produkter er i karantene før man får trumf?
     
  4. OleMarius

    OleMarius EBG

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Er ca 8 uker om jeg husker rett
     
    Nuvolari liker dette
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,788
    Likes mottatt:
    21,903
    Bonuspoeng:
    293
    Kjøpte ny PC hos Komplett da de hadde 2.3% Trumf.
    Etter å ha trukket fra mva (gratis frakt) er summen nesten 20.000,- Har bare fått oppført 374,- Burde vært ca. 460,-
    Kjøpesummen er korrekt men prosenten må jo være feil ..
    Erfaringer?
     
  6. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    807
    Bonuspoeng:
    93
    Strim er tilbake.
     
  7. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    566
    Likes mottatt:
    470
    Bonuspoeng:
    63
    Vilkår fra Viatrumf: "Tilbudet gjelder nye kunder. Det gis ikke Trumf-bonus på kjøpet dersom abonnementet sies opp i prøveperioden"

    Ganske sikker på at dette er nytt siden sist. Har noen screenshot?
     
  8. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Det har alltid stått der. Det de snakker om er prøveperiode på 7 dager. Man må betale minst ett månedsabonnement (eller få det gratis gjennom rabattkode fra feks Elkjøp)
     
    Thomas123 liker dette
  9. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    807
    Bonuspoeng:
    93
    Allente har forresten endret bindingstiden fra 12 måneder til 6. Siden de med rabatter ender opp med å være ganske likt priset som Strim, tenkte jeg å avslutte abonnementet mitt hos Strim og gå over til Allente det neste halve året, men etter jeg har fylt inn personalia og trykker på bestill dør bare nettsiden ut, uansett enhet eller nettleser. Noen andre som har testet og klart å bestille?
     
  10. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    1,244
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om det hører hjemme her eller i den store trumf tråden. Dere som har brukt Trumf Visa kortet, er det ofte de kjører kampanjer med 16% viatrumf bonus ved bruk av dette kortet på hotellovernattinger (Hotels.com / Booking.com)?

    Har holdt meg unna dette kortet til nå men har planer om en USA tur neste år hvor det er relevant å booke en god del hoteller for hele reisefølget. Så kan jo bli litt Trumf kroner hvis jeg treffer en av disse kampanjene.

    Så lurer på om jeg kanskje skal bestille kortet og ha det liggende i skuffen i tilfelle det kommer noen gode kampanjer. Akkurat nå ser jeg de gir 7% mot 3,9% hos Elektroimportøren, har akkurat handlet der for rundt 4000 så hadde fått med meg rundt 120 kroner mer om jeg hadde dette kortet.
     
  11. markus

    markus Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    2,262
    Bonuspoeng:
    93
    Har vært to ganger som jeg kan huske, en gang med 16% og for et par måneder siden kjørte de med 13,9% mener jeg.

    Kortet har ingen kostnad, så alle bonusjegere bør ha det i skuffen til en hver tid.
     
    freddyen liker dette
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Fleire enn meg som opplever tørke på ViaTrumf om dagen? Full stopp frå jordbærkonsernet, og kjøp av kle frå fleirfoldige klesbutikkar på forsommaren er framleis ikkje bekrefta. Ei heller frå Proteinfabrikken.
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,687
    Likes mottatt:
    872,256
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk overført Trumf 22.08 fra Hotels.com for et opphold i februar … jeg trenger ikke proteintilskudd
     
    Sunnfjordingen liker dette
  14. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, evigheter siden jeg har fått poeng.
     
  15. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,640
    Likes mottatt:
    3,953
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, Hotels.com er en versting. Har sett litt bakover nå, og de utbetaler ganske så nøyaktig 5 måneder etter at status endres til "Bekreftet", altså ganske mye mer enn de 60 dagene som det står det skal ta på Viatrumfs nettsider.

    La inn en henvendelse nå på to bookinger som ble bekreftet i mai på ca 27.000 kroner. Begge disse er over 90 dager som er kravet for å kunne purre. Normalt ville jeg ikke fått dette utbetalt før i november. Får se hva de sier. Har seks andre bekreftede kjøp hos Hotels som er under 90 dager, men over 60. Ganske irriterende selv om de kommer til slutt.
     
    Last edited: 31. aug 2023
  16. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,830
    Likes mottatt:
    8,314
    Bonuspoeng:
    183
    Fått av booking.com, hotels.com og x-life i løpet av siste 2 uker
     
  17. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Trumftørke for ein bonusnisse er ikkje berre berre. Det kjem stadig inn litt frå kredittkort og Kiwi-handel, men vi får tru det snart begynner å komme ViaTrumf og...
     
  18. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Prøve kinoklubb-trikset hvor man får et gratis medlemskap og 39kr trumf, men den ble nettopp avvist :-(
     
  19. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Gratis medlemmskap med koden "GRATISSTUDENTKALENDERAPP" gikk ut for noen uker siden. Tror jeg reg 4 eller 5 tlf nummer og fikk 39kr på hver.
    Kan jo hende at det kommer igjen.
     
  20. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Det var på viatrumf.no jeg har fått avvist 39kr, innmelding av medlemskapet gikk helt fint.
     

Del denne siden