I anledning green friday/- weekend: Lyko har 8% trumf og meget greie prisen på renati-voks. 86kr per boks. Også mulig å scrolle ned på siden og få en vervekode som gir 100 kr rabatt på første kjøp (gambler på at man fortsatt får trumfen selv om man bruker rabattkode) Du kan sende til deg selv, hvis du har 2 mailadresser. Fikk 5 bokser renati-voks inkl frakt til 352 (normalpris for 1 boks er vanligvis 150-170). https://www.lyko.no/renati
Noen andre som opplevee "tregheter" med utbetaling fra expedia? Alle oppholdhar blitt utbetalt ett par dager etter utsjekk. Har nå 3 forskjellige opphold i påska son fortsatt er under behndling
Samme erfaring her. Alt frem til påsken kom etter et par dager men alt etter det er fremdeles «under behandling»
Samm Også samme her. Har mye som henger nå siden mars og ei heller har jeg fått oppdatert expediapoengene mine selv om ny status har blitt oppdatert.
Har ikke fått noen siden påske, uvanlig treigt for min del også ettersom de kom inn fortløpende frem til midten av mars ca.
Expedia oppholdene mine fra rundt påsketider er også registrert nå, men mangler fortsatt hotels.com oppholdene.
Har registert at enkelte hevder det har gått fort med overføring fra Hotels.com, men jeg synes det går fryktelig tregt. Poeng for betaling etter endt opphold i januar er fortsatt ikke på konto, det samme gjelder flere bestillinger i mars.
Hvor ser dere om ViaTrumf er registrert? Jeg logger inn men ser ingen oversikt? Det virker egentlig som jeg ikke er inlogget, men velger jeg butikk så får jeg opp at besøket ditt er registrert.
Under mine kjøp på viatrumf siden står det hva slags kjøp som er gjort, hvor mye trumf poeng du får for de kjøpene og om poengene står under behandling/ avvist/ overført til trumf. Venter selv på ca 3000 trumf kroner som er bestilt de siste dagene (vet at overnattinger på gjennomføres får poeng kommer, men venter jo på at ferien skal starte )
Takk for svar. Da er det noe galt hos meg, ringer Trumf kundeservice nå så får vi se. Det sto noe om at passord måtte muligens tilbakestilles.
Det hender at Trumfsystemet er nede. Dette var tilfelle for meg for et par dager siden og pålogging var vanskelig med like symptomer som du beskriver. Det fungerer i dag knirkefritt uten at jeg har byttet passord
Hos meg står det faktisk under behandling på overnatting i september! Dette gjelder riktignok Radisson.
Da har jeg vært på telefon med Trumf Kundservice, problemet lå visst i UK og hadde vært for noen kunder. Så noe galt fra deres side der alstå. Bestillingen jeg gjorde før 01.05 med 9.5% Trumf Rabatt måtte jeg da kansellere og bestille opp med kun 4.5% Trumf Rabatt. Makan, det var dårlig service. De påstod de ikke fikk gjort noe når feilen lå i UK og kampanjen var gått ut.