Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Alle Strawberryopphald får bekreftelsesdato lik dato for bestilling. Det er ein feil som ligg inne i systemet.
     
  2. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, og det gjør det jo håpløst å følge med om man ikke sjekker alle kjøp daglig og skriver ned den datoen det går over til bekreftet.
     
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Hos meg så gjelder dette alle viatrumfkjøp som har fått status bekreftet, ikke bare Strawberry
     
    Lars J liker dette
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, gjelder også opphold langt frem i tid.
     
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Sopass. P.t. har eg berre Strawberrykjøp som stadfesta.
     
  6. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Nå har jeg altså pratet med 3 forskjellige kundebehandlere i samme case. Etter gjentatte spørsmål om å ordne utestående så klarte endelig en av de å si «Ja, dette skal vi ordne»

    Har også gitt tilbakemelding på at de bør ordne siden sin, de skal få bra mye å gjøre på om samtlige kunder har feil informasjon på kjøpene sine.
     
    Maggie liker dette
  7. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,074
    Likes mottatt:
    7,054
    Bonuspoeng:
    183
    Er ikke altfor fornøyd når det gjelder booking med Etihad, gitt.
    Fikk til slutt overført trumfkroner, 4 måneder etter reise (og bookingen kom ikke automatisk inn på viatrumfs liste, måtte purre), men underveis ble det gjort et par justeringer som begge gikk i min disfavør:
    • Kjøpesummen, som lå korrekt i kjøpslisten, ble redusert med en drøy tusenlapp da overføringen endelig ble godkjent
    • Bonussatsen på 1,5% ble redusert til under 1,2% (av det reduserte kjøpsbeløpet).
    Ok, noe rusk&rask som reduserer grunnlaget er man vant med (skatter/avgifter som ikke er trumfgivende el.l.), men at bonussatsen reduseres samtidig, den var ikke helt ventet.

    Jaja... gidder vel ikke å sloss mer for en drøy hundrelapp...
     
  8. Norwegian_Traveller

    Norwegian_Traveller Aktivt Medlem

    Innlegg:
    433
    Likes mottatt:
    1,664
    Bonuspoeng:
    93
    Kan være noen skatter/avgifter som ikke gir Trumf-bonus? Bestilte selv noe datagreier for flere titusen, men nesten 4000 bort i skatter og avgifter på beregningen av bonus. Helt vanlig.
     
  9. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,074
    Likes mottatt:
    7,054
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, som nevnt er jeg også kjent med at skatter gjerne trekkes fra beregningsgrunnlaget. Men at også bonussatsen reduseres samtidig, det skjønner jeg mindre av.
     
  10. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Gjetter på at det er en feil. Det er ganske lett å fylle ut skjema for feil utbetalt sum på viatrumf.no.
     
    funkenstein liker dette
  11. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,074
    Likes mottatt:
    7,054
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tips! Fant skjemaet, så forsøkte en ny henvendelse.
     
  12. yahoo

    yahoo Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    viatrumf fjerner nettsider?
    talkmore, evo, hm??
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,177
    Likes mottatt:
    36,715
    Bonuspoeng:
    293
    Talkmore hadde akkurat kampanje hos trumf på 750kr. Er fjernet for dobbelt dipp på viatrumf.
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,825
    Bonuspoeng:
    293
    Ting tar tid..
    Fikk i går overført for noen opphold i midten av mai. Ganske nøyaktig 5 måneder etter gjennomført opphold. (Dette var booket gjennom Hotels.com)
     
    Lars J liker dette
  15. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,248
    Likes mottatt:
    8,648
    Bonuspoeng:
    183
    ViaTrumf er litt så som så for meg for tiden.
    Har 2700 kr i Strawberry-bookinger som ikke vises i oversikten, fordelt på 12 bookinger, og så har jeg 1500 kr for 3 bookinger fra juni/august som faktisk ligger i listen men ikke er overført Trumf enda.

    Meldt inn sak på de fleste av de jeg savner i oversikten, men det tar jo en liten evighet å få svar på de også - 3 mnd. siden jeg sendte inn de første og ingen respons enda.

    Jaja. Dukker vel opp etterhvert.
     
  16. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    3,441
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sendte nylig inn to saker under ‘andre henvendelser’ relatert til de to Trumf Visa-kampanjene hvor ikke alle opphold hadde riktig bonussats. Fikk tilbakemelding og riktig antall poeng etter 7-10 dager. Kanskje enklere med disse siden det var godtgjørelsen fra Trumf Visa som manglet og ikke problemr med registrering fra Hotels.com/Booking.com etc.
     
  17. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ville prøvd å sende inn en ny henvendelse, jeg har også mye rot som ser ut til å trenge manuell behandling. På mine siste henvendelser har det tatt noen få dager å få svar og deretter noen få dager til før de har ført over manuelt.
     
  18. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    677
    Likes mottatt:
    1,381
    Bonuspoeng:
    93
    Plutselig - ut av intet - kom det inn 1000 poeng fra Podimo nå. Hyggelig nyhet på en iskald torsdag!
     
    Cumulus, dandor and Preference like this.
  19. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    799
    Likes mottatt:
    976
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet når jeg kan forvente poengene fra Talkmore? Står etter andre betalte faktura, har betalt 2 nå, den siste for 10 fådager siden, men ikke fått noen poeng enda.
     
  20. cire913

    cire913 Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    144
    Bonuspoeng:
    43
    Du må vente en måned til dvs at etter du har fullført neste faktura (3.) da kan du motta alle poengene!
     
    Magnus77 liker dette

Del denne siden