Trumf fra Talkmore kommer den 6. i måneden (senere hvis 6. ikke er en virkedag). Fikk du faktura etter dette må du nok vente til november.
Fleire som ikke får logga på Viatrumf? Har prøvd både safari og chrome, ser ut som problem hos Norgesgruppen?
Leser i DN at Meny skal investere milliarder og utfordre Oda på hjemlevering. Da får vi endelig en hjemleveringsløsning som gir poeng. Meny har vel en løsning i dag men den er vel ikke spesielt bra. Får tro prisene også blir bra ettersom de skal utfordre Oda som har bra priser.
Har brukt hjemlevering fra Meny siden pandemien startet. Synes tjenesten fungerer utmerket. Glimrende reklamasjonssystem de ytterst få gangene varene ikke holder forventet kvalitet. Utbetales som trumf. Flere kampanjer i året der en får 5% ekstra trumf bonus på neste kjøp. Kommer som personlig tilbud på mail. Kan kombineres på toppen av trippeltrumf.
Er det kun på førstegangskjøp vi kan få trumf på Allente? Eller er det mulig å få trumf hver eneste betaling? Jeg er kunde her og får faktura hver måned...
Er det begrensning på antall innlogginger pr døgn på en konto? Jeg er nokså paranoid når det gjelder flere bookinger pr innlogging, så jeg har for vane å kjøre ny ingognito-sesjon for hver jordbær-booking jeg gjør - men nå ender jeg opp med å skippe SMS-autorisering og får "noe har gått galt" hver gang jeg logger inn på Viatrumf etter å ha gjort 6 bookinger - skulle gjerne gjort 10-15 til Edit: Svarer meg selv, det gikk over etter en liten stund.
Kort og positiv oppdatering her: Henvendelsen på feil i utbetalt/beregnet trumfbeløp på Etihad-bestillingen ble besvart veldig raskt, hvor de ba om diverse dokumentasjon. Så gikk det kun en drøy uke, før gjenstående beløp ble overført. Godt jobbet av kundeservice!
«Glimrende reklamasjonssystem de ytterst få gangene varene ikke holder forventet kvalitet. Utbetales som trumf.» Så hvis du kjøper en pakke druer som er dårlige, så får du pengene tilbake i form av Trumf?
Skjønner at Viatrumf-utbetalinger er treige, men har per nå 21 Hotels.com-booking fra juli til og med oktober som alle er "bekreftet", men ingen av dem er overført til trumf. Synes det er for dårlig.
Strawberry brukte å være "kjappe" på utbetaling, men nå er det 5 måneder siden det oppholdet jeg har ventet lengst på. Etterlyste noen andre opphold som de faktisk klarte å fikse, men nå ser det ut til at KS har parkert. Virker som at hele viatrumf har begynt å gå treigere.
Samme her, opphold fra mai-juli som alle står bekreftet uten noe mer. Purret på KS, de meldte at "det var større pågang enn normalt og noe lenger ventetid måtte påregnes", men det får de være grenser for hvor lang tid det skal ta å bekrefte et opphold...
Har også purret på booking.com og Strawberry, og fikk dette: "Vi opplever forsinkelser hos forhandler for øyeblikket. Dette resulterer i noe lengre behandlingstid. Vi purrer på forhandler angående ditt kjøp og håper på fortgang i behandlingstiden."
VT har oppdatert litt på vilkårene hos "alle" reisebyråene sine. Det er nå minimum 3 mnd etter utsjekk av hotell at man kan mase eller klage. .......