Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. appelsin

    appelsin Haudemann

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Kjøpte gavekort hos Strawberry viatrumf før jul.

    Er det slik at gavekortet må være brukt før trumfpoengene blir overført?
     
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,265
    Likes mottatt:
    5,806
    Bonuspoeng:
    183
    Har de fjernet Booking.com fra Viatrumf? :confused::eek:
     
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,160
    Likes mottatt:
    7,490
    Bonuspoeng:
    293
    Kom de tilbake etter du skrev en tråd om det i Mai ifjor så kommer de kanskje tilbake nå også får vi håpe :)
     
    holmen and Molde like this.
  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,486
    Likes mottatt:
    1,426
    Bonuspoeng:
    113
    Nei :)
     
  5. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,639
    Likes mottatt:
    3,947
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om det er et system for kampanjer med Hotels.com på Viatrumf? Jeg booket fjorårets sommerferie til 4,6% uten avbestillingsmulighet, bare for å oppleve at det ble 13% eller deromkring et par dager senere. Det kostet meg over 6000 Trumfkroner. Skal til å booke 17 dager nå, og vil helst ikke gå på den samme smellen.
     
    haifinn liker dette
  6. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke svar på spm ditt men den ble satt ned til 4,6% i dag fra 5,4%. Varer til 20.1. Håper og tror det settes opp 20.1.
     
    haifinn and Rscott like this.
  7. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,570
    Likes mottatt:
    14,004
    Bonuspoeng:
    183
    Historikken til hotels på viatrumf ligger her :
    https://ecstatic-aryabhata-0ce7f3.netlify.app/

    For å få max bonus, måtte man ha Viatrumf Visakort
     
  8. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,279
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Ser slik ut.

    Sjekket samme hotell/rom via Viatrumf/hotels.com og booking.com nå, og fikk 10% avslag på Booking med fri avlysning, altså en markant prisforskjell og bedre vilkår. Jeg er Genius 2 frem til begynnelsen av mars, da blir jeg 3. Med en prisdifferanse på 3k og mulighet for kansellering, klarer jeg ikke å forsvare bruk av viatrumf. Jeg kan da kjøpe dobbelt så mange poeng på børsen her, som jeg ville fått av Trumf, og er ikke avhengig av disse poengene for å holde FP4 (som også i praksis er ubrukelig for meg siden jeg aldri finner noen relevant C på SAS).

    Tydeligvis slutt på pose og sekk.
     
  9. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    677
    Likes mottatt:
    1,381
    Bonuspoeng:
    93
    Preference and holmen like this.
  10. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,639
    Likes mottatt:
    3,947
    Bonuspoeng:
    113
  11. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    390
    Likes mottatt:
    865
    Bonuspoeng:
    93
    Virker i alle fall tryggere om man velger å gå via https://viatrumf.madsopheim.com/ :p
     
  12. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,265
    Likes mottatt:
    5,806
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, det ble vel litt i beste laget med genius nivå 3 rabatt og fordeler + 5,6% trumf, i tillegg booket med Amex. Var det noe igjen til booking.com der? Ikke mye tror jeg :oops:
     
  13. reisebonus

    reisebonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Apropos ulik pris. Pass på ved kjøpe av linser! Min erfaring er at viatrumf ikke lønner seg, man må heller gå inn via prisjakt. Da får man somregel også gratis frakt :)
     
    Baldrick liker dette
  14. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Da var Hotels.com tilbake på 5,4% etter et par uker på 4,6%.
     
    EndreD, Rapolo, jgroneng and 2 others like this.
  15. Huntingdaddy

    Huntingdaddy Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Får 75 Tkr bonus fra Lensway nå snart og fikk 150 kr Tkr i desember. Billig - fri frakt alt ettersom og gode priser.
     
    pepperminte liker dette
  16. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Man får jo trumf derfra, men spørs hva man er villig til å betale for poeng. Mine linser koster 233kr/pakke på aieyewear.no, på Lensway så koster de 379kr og gir 29,5 Trumfkroner. 36 ører per EBP, det er billigere å kjøpe poeng fra SAS eller kjøpe Trumf her på forum. Vil ikke si at det er en bra deal.

    Lenson har en enda dårligere deal, der linsene koster 335kr med trumf, og 242kr fra prisjakt. Så ved å bruke Viatrumf der kjøper du EBP for hele 58 ører per poeng.

    Men jeg har bare sjekka linsene jeg bruker (Acuvue Oasys 1-Day with Hydraluxe for Astigmatism).
     
    Spielhaug liker dette
  17. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,479
    Likes mottatt:
    3,908
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg syns det er sykt at det i det hele tatt er lov for forhandlerne å øke prisen på denne måten.
    Det er jo svindel.
     
  18. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    573
    Likes mottatt:
    751
    Bonuspoeng:
    93
    Hovedgrunnen til at "DU" får ting billigere på prisjakt,er at mange butikker dynamisk priser produktene sine på prisjakt,etter hvor ofte og interresert du virker å være i å kjøpe noe.
    Da er produktene ofte merket slik på hjemmesiden når du bestiller direkte fra link på prisjakt.
    Skjermbilde 2024-03-01 210307.jpg
     
    jonss and Spielhaug like this.
  19. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,829
    Likes mottatt:
    8,311
    Bonuspoeng:
    183
    Første gang på nesten 10 år at jeg har en dårlig erfaring med Viatrumf kundeservice.

    Gjorde ett kjøp hos Komplett i Januar som var helt innenfor vilkårene for hva som gir bonus.

    Kjøpet ble registrert i Viatrumf, men både kjøpesum og bonussum var 0,-


    Opprettet en sak til Viatrumf hvor jeg først fikk beskjed om at kjøpet var kreditert en annen partner.(Noe som er veldig rart da jeg brukte incognito og gikk rett på viatrumf->komplett->betalte, og kjøpet dukket opp hos Viatrumf).


    Svarte tilbake at det var merkelig da kjøpet var registert hos Viatrumf, bare at kjøpesum er 0,-

    Får da bare beskjed

    "Det er nettbutikken som behandler kjøpet. På grunn av personvern så videreformidler ikke forhandler mer detaljert årsak til avvist kjøp med oss da dette ikke skal deles med ulike tjenester.

    På bakgrunn av dette vil kjøpet forbli avvist og saken anses som avsluttet."


    Nå i ettertid har kjøpet til og med gått til Bekreftet, men fortsatt med 0,- i bonus...

    Men det er ikke svar og få fra Viatrumf lenger.


    Virker som de har blitt strengere på kundeservice, tidligere i slike saker har de iallefall forsøkt bruke tid på og løse sakene, og enkelte ganger til og med betalt ut bonus av egen lomme når de ikke har klart hente de inn fra tredjepart..


    Laget en supportsak hos Komplett også - der fikk jeg beskjed om at utviklerne skulle sjekke koblingen mot Viatrumf.. så får vi se hva som skjer..
     
    Cumulus, haifinn and btm like this.
  20. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,639
    Likes mottatt:
    3,947
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke mye hjelp i din sak nå, men jeg tar alltid to skjermdumper når jeg handler med Viatrumf (passer på å få med dato/klokke fra laptop). Først fra nettbutikk ved bekreftelse på gjennomført kjøp og deretter popup med at kjøpet er registrert hos Viatrumf samtidig. Har hatt to omvistede saker, og det ble slam dunk begge ganger da jeg sendte skjermbildene.
     
    Last edited: 05. mars 2024
    Hilde, jonss, Cumulus and 1 other person like this.

Del denne siden