Jeg bestilte hos Proshop forrige uke, og kjøpet har ikke dukket opp i listen en gang Mistenker at de er litt kjipe med hva som er i de kategoriene de har "tilgjengelig trumf bonus" for, altså pdd: Annet 1,1 % Foto og video 1,9 % Hus og hage 3,1 % Barn og leker 2,7 % TV og HiFi 3,1 % Husholdning og hvitevarer 3,9 % IT 2,7 % Spill 3,9 % Er jo ikke alltid lett å vite hvilken kategori ett gitt produkt fra siden deres skal havne i
Her og. Kanskje det blir barnebok til et vennepar, eller så får muligens nyfødte "Bøtte-Isbil" seg sin første bok
Jeg kjøpte akkurat et abonnement til sønnen min, virket egentlig som en ganske god deal i seg selv. Men kjøpet ble i hvert fall ikke registrert automatisk, må vel melde det inn manuelt om en uke.
Det tar alltid litt tid før det skjer noe med statusen. Som så mye annet med Viatrumf er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Mitt kjøp hos leseløve ble registrert umiddelbart etter innmelding. Men med trumfbonus på 143,4. Viatrumf viser fortsatt 1580 på nettsiden.. Det vil si 143,3 trumfkroner for 297,- (79,- i porto for velkomstpakke og 179,- + 39,- for første måned). Åpenbart at 1580 i bonus er feil, men 143,3 er faktisk lavere enn hva de har gitt den siste uka (165,-) i følge madsopheims viatrumfshistorikk...
Nei Mitt ble ikke registrert i det hele tatt. Blir vel etterregistrering, men har ikke noen tro på 1580 akkurat Så er ikke 140/165 trumf for 297 kroner noen god deal, men man får jo noen bøker og et kosedyr så er ikke verdens undergang hvis man trenger det.
Jeg forsøker meg uansett med en klage til viatrumf. Gir tilbakemelding på hvordan det går, men tror jeg allerede vet svaret.
Tja, får ikke summen helt til å gå opp med 12 måneder. Viatrumf har i alle fall ikke rettet opp i «feilen» enda, da de fortsatt viser at leseløve gir en bonus på 1580,-.
Bestilte fra komplett for noen uker siden. La inn adresse og navn til min mor da jeg skulle være der i vinterferien, men fra min konto hos dem. Har sendt inn henvendelse om etterreg. Tror dere det er noe komplett vil gi avslag på?
Ser ut som xbox-spill ikke gir Trumf lenger hos Microsoft Store. Kanskje ikke så rart siden disse måtte etterregistreres hver eneste gang. Kundeservice gikk vel lei av alle henvendelsene