Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. boingboingsjutresju

    boingboingsjutresju Trumfhunter

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Noen fler som har fått overført 96 trumfkroner for kansellert i-n-k-m-a-n-n ordre?
    Gikk å ventet på "avvist", men det skjedde altså ikke.

    (kanskje jeg egentlig burde ti stille om dette... hehe)


    Og når jeg ser nærmere etter. Så finner jeg flere gamle kansellerte ordre som har ligget "til behandling" veldig lenge, som den 3/5 ble overført til trumf. Ser ut som at Viatrumf har gjort en skikkelig vårrengjøring!
     
    Last edited: 05. mai 2018
  2. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    mangler vel for hmm oktober og jan
     
  3. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Har også fått overført 96 kr fra dette selskapet etter at de kannselert ordre. Velger å la det gå stille forbi. Verste som skjer er vell at du kan havne i minus på trumf konto?
     
  4. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har prøvd noe lignende som med avisbooking hos hotels.com hvor man går inn via incognito mode - viatrumf - hotels.com - og i stedet for da få den norske nettsiden, gå via f eks en.hotels.com slik at man får prisen i utenlandsk valuta+

    Dette da med hensyn til SAS MC Premium og 20pst opptjening kontra 15 hvis man betaler i NOK. Funker dette, får man trumf da eller gjelder det kun på no.hotels.com++
    PS - ødelagt shift tast.
     
  5. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Det fungerer helt fint å gå via vistrumf.no -> hotels.com -> endre valuta oppe på midten i dropdown meny -> booke.
     
    Neonex and Rgjertsen like this.
  6. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,361
    Likes mottatt:
    1,274
    Bonuspoeng:
    113
    Husk at Hotels.com ikke tar vekslingsgebyr. Om du frivillig betaler i Euro koster det deg 2-3% i valutapåslag og verdien av ekstrapoengene bør overstige dette.
     
  7. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for info. Da vet jeg det til neste gang. Tapte vel bare 60 EBP på det å booke i NOK, menmen...
     
  8. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke regnet på det (ref. kommentaren til @freddyen ) men tror ikke det lønner seg før SAS kjører doble poeng på sitt MC. Da får du 40p/100-lapp i utenlandsk valuta.
     
  9. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring fra når Stayhard vises på viatrumf-kontoen? Er gått 24t nå og to ordre vises ikke. Tidligere har de kommet inn umiddelbart. Ser man ikke kan klage før 7 dager etter.
     
  10. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Dere som har opprettet claim på Viatrumf mot SAS, hva har dere oppgitt som ordrenummer? PNR eller billettnummer?
     
  11. Ombo

    Ombo Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    926
    Bonuspoeng:
    93
    Har meldt meg inn i Bokklubben. Dette gir 190 trumfkroner; i tillegg får man et gavekort på kr 1500 fra bokklubben ved innmelding!! Vilkåret for medlemskap er at man er medlem i et år men ingen kjøpeplikt. Hvis man husker å avbestille alle bøkene og så melder seg ut etter et år han man altså fått 190 trumfkroner + gavekort på kr.1500 gratis! (måtte selv betale porto på gavene jeg tok ut for 1500 kr, men pytt,pytt...). Aner ikke når beløpet blir overført til Trumf men vi får se.
     
    holmen, Rgjertsen, 1884derby and 2 others like this.
  12. Jelde

    Jelde Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk 192 trumfkroner på konto i forrige uke for innmeldingen som ble gjort i februar :)
     
    Ombo and OleMarius like this.
  13. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Måtte dere motta velkomstpakken, eller kan den også avbestilles? Kommer ikke til å tegne abonnement bare for å få godene, men er jo heller ikke sikker på om velkomstpakken er aktuell...
     
  14. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    545
    Likes mottatt:
    1,594
    Bonuspoeng:
    93
    Du får et gavekort du kan bruke når du ønsker. Trenger ikke å bruke det.
     
  15. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Aha, og velkomstpakken er da første bok og dette gavekortet? Da skjønner jeg.
     
  16. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,093
    Likes mottatt:
    4,813
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lang tid tar det egentlig før Expedia utbetaler viatrumf? Har et gjennomført hotellopphold fra midten av april (booket 29/3) som fortsatt står som «under behandling».
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,866
    Likes mottatt:
    57,434
    Bonuspoeng:
    293
    Lurer på det samme. Har tre opphold fra april, booket i november, februar og april.
     
  18. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Kan virke som det kommer an på hvor kjapt selve hotellet selv bekrefter oppholdet. Litt random for meg når det kommer inn ser jeg av historikken.

    Prepaid ser ut til å komme kjappere enn "pay-at-hotel" opsjonen som Expedia har på enkelte av hotellene.
     
  19. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Har tatt i gjennomsnitt 90 dager hos meg.. Også får jeg typisk en epost ca 6-12mnd etterpå med "dine poeng er nå overført!". Så det er tydelig at de ikke har alt på stell:p Men som andre poengterer her: det er veldig individuelt fra hotell til hotell hvor fort de bekrefter oppholdet ditt.
     
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,866
    Likes mottatt:
    57,434
    Bonuspoeng:
    293
    Det kommer nok etterhvert, men Expedia-rewards-poengene har kommet, og det burde vel skje når oppholdet er bekreftet?
     

Del denne siden