Dette er jo bare enda en bekreftelse på at jeg ikke prioriterer viatrumf så veldig hardt, for en blir bøffa støtt og stadig av Viatrumf, så jeg legger inn en sannsynlighet på 50% at jeg ikke får poengene inn i kalkylen min, slik at jeg justerer forventet bonus etter dette, slik at bortfallet av bonus som jeg egentlig skulla ha fått blir kompensert i den grad den kan
Skrev akkurat i feil tråd at jeg har antageligvis ingen kjøp mellom 07/23 og 11/24. Det ligger en haug med bestillinger der. Ikke god nok. Bør ansette folk som kan programmere... Sendte henvendelse. Skal se om det blir standard svar
Ser ut som de har gått over til "Server side rendering" på ny side som forhåpentligvis vil hjelpe en del på ytelsen. Som flere nevner så ligger det i kildekoden, så dette fikses nok snart!
Har fått svar fra de på spørsmål om manglende transaksjoner og funksjonalitet. Det med manglende transaksjoner i oversikten og Endret dato vil bli fikset og som nevnt av andre ligger alt av dataen i kildekoden. De aller fleste transaksjonene dukker også opp på mobil eller om man endrer nettleservinduet til et format tilsvarende som på mobil. Her dukker også Dato for endret status opp, så alt av data er der fortsatt slik som før, ikke noe å bekymre seg over heldigvis. Fikk også beskjed om at dette er en white-label løsning fra det engelsk TOP Benefit Schemes (underselskap tilhørende samme gruppe som står bak Topcashback, Refunder etc.). Det er altså de som drifter og utvikler Viatrumf, nå Trumf Netthandel, men med bruk av merkevaren Trumf.
Løsningen er generisk laget uten farger/profil og tilpasses/brandes til hver kunde. Dvs kunde A og B kan ha samme løsning i bunn med forskjellige profiler/tema.
I dette tilfelle betyr det at TOP Benefit Schemes har utviklet et produkt som de drifter og videreutvikler, men som de selger videre til andre selskaper. Selskapene (Trumf) kan tilpasse produktet med sin egen branding og tilby det til sine kunder, men hvor det ikke er de selv som implementerer og utvikler det. Det fremstår for kunden som at dette er et produkt fra Trumf, men egentlig er det bare logo + noe design som Trumf har bestemt og som er lagt inn i produktet av TOP Benefit Schemes. Et tilsvarende eksempel er EMV (butikkenes egne merkevarer) hvor det fremstår for forbruker som First Price, Eldorado, Prima, Extra osv. Disse er produsert av andre selskaper på vegne av butikkene med egen emballasje for First Price, Eldorado, Prima, Extra. Eksempelvis kan du i noen tilfeller finne et helt identisk produkt fra samme produsent hos Kiwi, Rema og Coop, men med 3 forskjellige design på emballasjen.
....stemmer i dette og tenker at dette også er årsaken til at det blir stadig flere av disse meldingene som er elendig for oss som forbrukere, gikk glipp av noen hundre hos Adidas nå nettopp (hjelper heller ikke at PostNord hentepunkt har utlevert pakken min til noen som ikke er meg, men det er annen sak)...
Er det web skjema dere bruker når dere kontakter viatrumf? Jeg har sendt inn flere meldinger via webskjema ift at jeg mangler utbetaling for ca 45 hotels.com kjøp siste 3 år som står som utbetalt hos viatrumf men får aldri svar.
Ja. Det er som regel webskjema jeg har brukt. Definer aldri. Det tar fort et par uker før du får svar, noen ganger lenger. Jo mer komplisert saken er, jo lenger tid tar det. Du får lite eller ingen feedback underveis.
Kan ev prøve å sende en epost. Vet ikke om de har byttet epost etter at de endret navn på nettside, men denne har fungert for meg tidligere: [email protected]
Siste månedene har det for meg tatt 4 uker til første svar, og 2 uker på eventuelle oppfølgingsmailer.
Det var et voldsomt høyt antall. Når du mener utbetalt hos ViaTrumf, finner du kvitteringen hos Trumf?
De står som utbetalt (Overført til Trumf er navnet på statusen) på trumfnetthandel.no mens i trumfappen hvor alle trumfutbetalingene står ramset opp finner jeg kun to viatrumfutbetalinger fra hotels.com. Ser ut som alle andre (apple, komplett, kost1osv) er korrekt utbetalt. Jeg mottar altså aldri trumfkronene for å si det sånn. På tross av at 45 kjøp på hotels.com har fått status Overført til Trumf de siste tre årene.
Trumf.no og appen viser kun historikk 12 måneder bakover i tid. Har du hentet ut innsynsrapport for å kontrollere utbetalingene?
Husk at kvitteringen på trumf.no er på salgsdato, ikke overføringsdato. De ligger dermed ofte langt tilbake i tid.