Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg bestilte noe derifra i dag...kom inn på oversikten ca en time etter...Men har og bestilt fra nly, og det gjorde jeg før bestillingen fra Stayhard...de har ikke kommet. Sist gang jeg bestilte viatrumf og nelly, kom det heller ikke opp, måtte lage sak. Så om det ikke fungerer nå heller tror jeg at jeg er ferdig med nly.

    Begge bestillingen ble gjort fra inkognito vindu, rett inn på viatrumf og åpne respektive sider uten å gå ut av disse underveis
     
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Har laget sak, de andre kjøpene fra StayHard har kommet som vanlig. 17,5% trumf er for fristende, kan ikke droppe dem :)
     
    rimitone liker dette
  3. Nilsen

    Nilsen Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    59
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg opplever problemer med NLY, Christiania Glassmagasin og Norges Energi. Så er usikker om det skyldes plattformen eller noe annet.
     
  4. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    NorgesEnergi gikk helt fint hos meg, men jeg måtte også lage sak av en bestilling hos NLY (ble for øvrig godkjent og poeng på konto ca. 3 mnd etter). Er generelt veldig ustabilt hva som kommer inn og ikke opplever jeg, selv om NLY ser ut til å være en gjenganger her.
     
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Betaler en frakt hvis en ikke bruker gavekortet?
     
  6. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Er litt bingo, selv på siste sas bestilling mangler jeg registrering.

    Wiggle, har fungert hver gang og kommet raskt inn på oversikten. Expedia kom litt sånn plutselig en gang, men mener det tok kanskje et par ukers tid etter opphold.
     
  7. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Er det nokon som har ei oppskrift som "alltid" fungerer? Eg har måtte legge inn fleire krav i ettertid. Har prøvd ulike browsere, etc, men ser ingen systematikk.
     
  8. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Chrome -> incognito modus -> viatrumf, logg inn, gå til side - handle det du skal, uten å gå innom noe særlig annet i incognito-sessionen. Funker stort sett fint.

    Funket dårlig med edge (måtte sende inn krav) og firefox - den har en anti-tracking protection funksjon som jeg hadde på med et uhell, vet ikke om det var utslagsgivende og har ikke testet uten denne, men måtte også der sende inn krav. Vært helt feilfritt med chrome hittil så har derfor bare fortsatt å bruke den exclusively til alt av viatrumf.
     
    Crom83 liker dette
  9. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Takk!

    Gjorde også tilsvarande med Edge, og har måtte sende inn krav i ettertid.

    Brukte Chrome i går på SAS og funka fint, dog ikkje inkognitomodus. Tester/bruker det framover, for sikkerheitsskuld.
     
  10. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Expedia var i lang tid lynkjappe, men nå har de virkelig dabbet av. Har 3 opphold fra februar og mars som ikke har kommet inn enda, men så plutselig på fredag kom kronene for et opphold for 14 dager siden. Et eller anne stemmer ikke der for tiden...
     
  11. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Gjør dette konsekvent hver gang, surfer heller ikke noe rundt e.l., men har allikevel opplevd flere feil.
     
  12. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Takket være dere har jeg nå "sponset" flyturen til bryllupsreise nesteår. Både 180.000 eurobonuspoeng og CT ble dratt inn på under en måned ved å spørre venner og familie om jeg kunne legge ut for alle turer fremover. En liten highfive og en stor takk sendes i deres retning for å introdusere meg for galskapen.
     

    Attached Files:

    • via.JPG
      via.JPG
      File size:
      32.7 KB
      Visninger:
      77
    Baldrick, Robert H, DanH and 7 others like this.
  13. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    La nettopp inn ordre på Byggmax for nesten 20.000. Funka heldigvis i dette tilfellet :)
     
  14. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Kan jeg få møte vennene dine? :rolleyes:
     
    Kalsnes and wilco like this.
  15. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Mmmh... jeg kjøpte SAS tickets via ViaTrumf, hadde slått av alle sikringer, tomt handlekurv og ny innlogging for ticket no. 2, men det kom aldri noe i oversikten :/
     
  16. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg og mangler en SAS bestilling, andre ganger har det gått helt fint, la inn en henvendelse på det, antar det vil gå greit, var tilogmed en av kampanjene med noen ekstra kroner trumf
     
  17. OleMarius

    OleMarius EBG

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    Hvor lang tid har det tatt å få godtjent kjøpet hos Talkmore?
     
  18. A346

    A346 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Har nylig fått overført poeng fra flere Expedia-opphold i januar etter måneder med "under behandling", men det har ikke ført til at Trumf-saldoen har økt eller EB overført. Noen vært borte i lignende?
     
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Har du fått ein "poeng har blitt overført..." epost?
    Dei siste 8 mnd har eg fått ein slik med jamne mellomrom om expediatrumf for eit opphold i august i fjor. Trumf kom på konto i september trur eg.
     
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får med ujevne mellomrom mail om overføring av poeng fra hotels.com i april i fjor. Alltid samme dato og sum overført. De mailene er jo ikke så mye verdt..
     

Del denne siden