Jeg skal booke et par returbilletter for neste års Spania-påsketur til meg og fruen (ser an utreisen i håp om prisfall...). Er det slik at jeg får 45 trumf per billett ved bestilling fra viatrumf eller må jeg da legge inn to separate bestillinger? Og hvordan blir det med setereservasjon? Åpnes det for dette 48t før avreise slik at vi kan sitte sammen? Jeg kommer til å ha EBG til denne turen. Er det da eventuelt gratis å reservere seter til oss begge? Billettene jeg kjøper er Go light til 650 per stk.
Ja du får trumf per bestilling. Med EBG kan du velge seter for hele bookingen, men om du bestiller for dama separat får du ikke velgt sete for henne. Så du får veie opp om du verdsetter 45 kr i trumf høyere enn kostnaden for setevalg.
Da har alle oppholdene booket via Expedia blitt utbetalt. Plutselig var poengkontoen 18.000 poeng fetere.
Hmmm... det kan hende det blir dårlig stemning hvis jeg verdsetter prisen av å sitte ved siden av henne til mindre enn 700 eb...
Er det noen som har erfaring med Agoda og viatrumf her? Jeg har bookinger som er gjennomført første uke i april, booket i februar, ennå ikke noe poeng overført. Kan det skyldes at det ble oppgjør i cash? De kan vel ikke nekte meg poengene da det var de menneske i det landet å være ekstremt lite villig til å ta imot noe annet enn sedlene.
Eg har ikkje erfaring, men ville ikkje ha fått panikk før 90 dagar etter fullført/betalt opphold. Det er vel standardinfo om alle transaksjonar? Hotellet skal betale Agoda, som skal betale Tradedoubler, som skal betale Viatrumf, som skal betale deg... Håpar du ikkje budde på Radisson, då kan du like gjere gå i panikkmodus no
Nishda, ingen Radisson fant jeg i Albania. Også med Radisson er vi faktisk nødt til å bruke corporate rate, så ingen sjanse på ViaTrumf.
I dag fikk jeg overført Trumf-kroner fra ViaTrumf (elektroimportøren). Tok 1mnd og 3 dager siden kjøpet ble utført. Dette fikk meg over 60k poeng, noe jeg er tilfreds med etter 3-4mnd på poengjakt.
Booket via Agoda i midten av mars og sjekket ut av hotellet 1. april og har heller ikke fått poengene ennå. Står til "under behandling" og som det sies over her så er det vel litt tidlig å få panikk.
Har no flexa mellom to abonnement på viaplay som eg booker via viatrumf, og har fått 32 kr inn på trumfkontoen fire gonger (må betale for det)
Får 500 trumfkroner igjennom Viatrumf hvis du bytter til NTE. 15 kr/mnd og 6 mnd binding. Går vel ca 300 kr i minus kontra min gamle strømavtale, men tenker at 7500 poeng er verdt 300 kr i økt strømregning https://viatrumf.no/cashback/nte-viatrumf-strøm/
Eg skal booka einvegs fly + hotell. Ser då at ein får 3% no med Expedia. Men det ser ikkje ut som ein får lov og booke einvegs fly med Expedia fly+hotell? Har open jaw CT med LH F, så treng bare ein veg. Skulle sjølvsagt gjerne hatt med dessa 3% for oppsparing til neste års CT.
Noen som får til å nå viatrumf kundeservice? Det står at man må logge inn for å sende henvendelser, men når jeg logger inn så havner jeg på startsiden, etc. etc.
Når du er logget og trykker "Kontakt oss" under Kundeservice seksjonen nederst på siden så skal du få opp en liste over forskjellige typer henvendelser. "Kontakt oss" linken er https://viatrumf.no/Claim
Fant ut at eg kunne booke fly med Agoda og 4,5% Trumf ;-) Då blir det nokre poeng på konto etterkvart Trudde dei bare hadde Hotell, men no har dei også flybilettar. Flott!
Rabatten hos Agoda gjelder kun hotellbestilling. Det er også spesifisert på ViaTrumf. Har du fått trumf på flybilletter?
Eg gjekk på Viatrumf->Reise->Fly Då dukka Agoda opp som alternativ, det har dei ikkje gjort før. Det står ingenting i vilkåra om at det ikkje gjeld fly så sant eg kan sjå? Reisa er bestilt i dag og utførast i September så då får vi no sjå.
Agoda kommer opp under Fly, men for en stund siden endret de beskrivelsen til kun å gjelde hotell (se under "Tilgjengelig Trumf-bonus"). Om dette faktisk er tilfelle er ikke godt å si da. De på Viatrumf er ikke så altfor konsekvente på alt...
Ser ut som SAS har økt sin Trumf-bonus fra 45 til 55. EDIT: skjedd en del endringer. Stayhard for eksempel er gått ned til 9,5 %