Jeg har en rekke Park Inn som er avvist også, så jeg tror ikke det er noen idé. Selv med gullkort hos dem, har jeg valgt å kutte ut alt av Radisson og Park Inn heretter. Jeg gidder ikke mer...
Siste Radisson Blu som gikk gjennom for min del er fra 03.07.2017. Alt etter dette er avvist etter at jeg purret for en stund siden.
Hele greia virker jo helt tilfeldig, blir nok å tenke meg om to ganger før jeg booker Radisson igjen. Kan ellers melde om at Choice fungerer utmerket med Viatrumf. Kjappe bekreftelser og utbetalinger, tommel opp.
De siste 7-8 oppholdene i 2018 som ble booket gjennom Viatrumf ble heller ikke registrert hos meg heller, selv om jeg fulgte rett prosedyre som tidligere når jeg booket. Jeg kan simpelthen ikke se at viatrumf & Radisson funker lengre.
Har hatt to opphold på Radisson Blu her i Budapest tidligere i år, de kom inn etter ca 2 måneder. Så hadde jeg 4 dager der forrige helg (14-18 juli), de har det ikke skjedd noe med enda. Men disse er alle booket gjennom Expedia, og da er det jo Expedia som utbetaler.
Bestile litt tilbehør hos Apple i helga. Nå er både varer og poeng på bok. Stort pluss i boka for Apple. Bra moderen skal få ny iPad til bursdagen sin.
Det er her jeg kommer på kant med mange andre her utifra hva som skrives på forumtråden for Viatrumf. Jeg registrerer at en del mener at man bare skal være takknemlig for at noen poeng tipper inn og ikke bry seg om det som ikke går i orden. Personlig kan jeg ikke være mer uenig. Viatrumf er jo i bunn og grunn en portal for å øke omsetningen til dem som velger å annonsere der og for oss som brukere er det jo en del av regnestykket om man f.eks skal bestille et hotellopphold direkte eller på Viatrumf, begge variantene har sine fordeler. Men, når da f.eks Radisson velger å bare unnlate å stå ved avtalen om poeng på Viatrumf så har man jo gjort vurderinger på feilaktig grunnlag. Det minste jeg ønsker meg er jo en begrunnelse for avslag noe jeg for min del så langt ikke har fått.
Det er noen ting jeg stusser på når det gjelder å gå viatrumf. Jeg var innom Proteinfabrikken, og kan være at jeg har lagt noen ting i handlekurven, men kjøpte det aldri. Ser nå at jeg har fått overført det til Trumf, og faktisk fått poeng på det. Ser også at jeg har fått registrert noe fra Test-deg (hvor jeg aldri har vært). Hvorfor skjer dette? Kan Trumf ta tilbake de poengene jeg har fått fra Proteinfabrikken? Og hvorfor får jeg registrert noe jeg aldri har vært på? (ingen andre har tilgang til min pcn / konto).
Jeg har også hørt om andre som har fått "gratis poeng" fra butikker de ikke engang har vært innom... Ikke bare er dette "rart" men det kan være et muligens stort sikkerhetshull fra trumf sin side.. mon tro om ikke GDPR skremmer de godt nå..
Jeg ville holdt meg laaaangt vekke fra CDON når det gjelder dyr elektronikk. De kjører uthalingstaktikk og er ekstremt vanskelige å ha med å gjøre på reklamasjoner. I motsetning til de seriøse «norske» aktørene som feks Elkjøp og Komplett. For min del er det langt mer verdt enn 2% Trumfpoeng.
Bestilte navnelapper til mine barn som snart begynner i barnehagen fra Lappeliten. 12,5 % Trumf med Viatrumf. Trumfene (76,4 kr) ble overført til kontoen få dager etter bestilling, til og med en dag før navnelappene kom i posten! Dette er så langt min raskeste overføring fra Viatrumf.
jeg må bare spørre siden det er enormt mange som klager på bla. Radisson her. Har noen klaget dette inn til Forbrukerrådet? De reklamerer jo tydeligvis med en gode som strengt tatt ikke er reell. Det er jo konkurransevridende, vil jeg nå påstå
Der har jeg faktisk nylig hatt bedre hell. Jeg reklamerte på feil etter at en mobiltelefon hadde sluttet å ta imot lading etter et år og fikk raskt det jeg trengte for å returnere den til deres servicepartner (kommer ikke på i farten hva de het). Første gang var imidlertid ikke feilen borte så jeg måtte gjennom en runde nummer to med det samme før telefonen var 100%, men det var strengt tatt ikke CDON's feil. Forøvrig enig i at både Elkjøp og Komplett ordner raskt og greit opp.
Konkurransevridende er det vel neppe, men helt enig i at det gjerne kunne vært klaget inn til Forbrukerrrådet all den tid man ikke får en fordel/rabatt/bonus som man er blitt lovet. Jeg venter fortsatt på etterlyst begrunnelse fra Viatrumf for å høre hva Radisson begrunner avlsaget i, men så langt intet hørt.
Du booker via denne tjenesten og velger således bort andre kanaler, alle tilbyr kanskje fordeler, men denne tilbyr de beste - bare et lite problem om du ikke får disse fordelene..
Da var Thailand oppholdet/ (hotellet) i jul/nyttår bestilt 41.000kr - Burde gi en pen bunke med trumf poeng - Via Viatrumf 9.5% er jauggu ikke dårlig. Trukket på Amex, da jeg trenger 2for 1 billetten og ligger langt etter. - Da håper jeg at alt går som det skal, så poengene kommer en gang i 2019.
Aliexpress har blitt raskere til å betalt poeng. Kjøp gjort 25.juli var på konto for ca en uke siden. Like!