Noe muffins som skjer til tider, ser at det er opprettet enn hendelse/krav til expedia fra min konto på ett beløp på 6000kr, jeg ikke opprettet kravet eller bestillt noe hotell på dette tidspunktet.. klager ikke hvis trumfpengene kommer, men kanskje en annen stakkar som ikke får sine..
Har dere fått Trumf fra Eurofloris, jeg har kjøpt via Viatrumf men ikke fått trumf poeng,. Jeg lurer på om det kan skyldes at jeg kjøper for en annen person.
Noen som har fått overført fra Sportamore? Jeg har 2 kjøp, en i Mai og en i Juli, som enda står til behandling blant alt annet som er overført til trumf.
Har også et kjøp som er gjennomført 2. juni og et til 23. aug. Begge to står fortsatt til behandling. Har ikke handlet der tidligere enn 2. juni.
Jeg vil advare mot kjøp hos Mytrendyphone. Prøvde nettopp å kjøpe en ny telefon hos denne nettbutikken. Definitivt ikke mitt foretrukne sted for ny telefon, men de var desidert billigst på prisjakt. Nok om det. Betalte med DnB MS. Oppga personalia og benyttet min Gmail adresse. Jeg betalte, penger trukket fra konto, og ordrebekreftelse i innboksen. Men dagen derpå fikk jeg beskjed at ordren var blitt kansellert. Jeg ba om svar hvorfor. Chat sa de ikke fikk til betalingen, men at jeg kunne overføre penger direkte til deres konto. Dette gjorde jeg selvfølgelig ikke. Hadde isåfall mistet viatrumf og EB på DnB MS. Tok det videre, og fikk beskjed om at nettsidens algoritme hadde rødmerket kjøpet som svindel. Ehh.. Kanskje det rett og slett ble en dårlig deal for dem. Men allikevel. Anbefales ikke!
Jeg prøvde å kjøpe Google Pixel der da den kom. Paypal ble også avvist med en gang. De kom med unnskyldningen at man ikke kunne reservere et beløp til en forhåndsbestilling flere uker fram i tid med Paypal og at jeg burde overføre penger direkte til konto. Det er såklart uaktuelt både av svindel- og bonuspoenggrunner så jeg prøvde med et kredittkort og ble avvist da også. Jeg hadde handlet deksler osv. hos dem før, så småbeløp går tydeligvis igjennom, men jeg har ikke handlet hos dem siden.
Hei. Er det noen nettbutikker dere på forumet her skulle ønske var med på ViaTrumf? Jeg kommer til å sende en liste med nettbutikker vi kunne ønsket var med på ViaTrumf.no til viatrumf.
Mitt kjøp 31.mai ble overført i dag den 31.aug. Nøyaktig 3 mnd. tok det hos Sportamore! Da vet vi det...