Bare meg som ikke får registrert ny hendelse på viatrumf? Har 5 bestillinger med Expedia som ikke har blitt registrert, så surt om jeg mister dem.
Noen som vet om ICE sin viatrumf med 305kr gjelder om man bestiller de nye "Bli Kjent" Abbonomentene?
ICE på viatrumf gjelder for: * På mobiltelefon med abonnement til nye kunder 305 kr * På mobilt bredbånd til nye kunder 305 kr Begge disse innebærer vel at man må kjøpe noe i tillegg til å betale for abonnementet i en måned eller to
Kan i alle fall varmt anbefale Haugenbok, poeng på konto tre dager etter handel og før bøkene var levert.
Jeg bestilte nytt abb der og fikk 180 til behandling på ViaTrumf der umiddelbart selv om jeg bare bestilte "Bli Kjent".
Nei. Har samme problem. Har tre Expedia-bookinger den siste uken som ikke er registrert. De to siste skal jeg imidlertid gi en par dager til enda før jeg avskriver de.
Jeg har et opphold fra en måned tilbake i tid som fortsatt står med status "Under behandling", og et opphold like før som har stått med status "Bekreftet" i over en måned. Det er dog ikke uvanlig at status står som Bekreftet i lang tid, ref. følgende fra nettsidene til ViaTrumf: "Når bonusen din er klar for overføring til Trumf (ca. 90 dager etter bonusen er «Bekreftet») vil transaksjonen din endre status til «Overført til Trumf»".