Jada. Klaget to ganger igjennom sommeren men det står bare "venter på avgjørelse" på sakssiden. Men jeg kommer å sende en ny klage i neste uke og denne gangen til NTE med beskjed om at jeg bytter strømleverandør umiddelbart om dette ikke blir bragt i orden sporenstreks. Fordi de har ikke holdt det de har lovet!
De juridiske rettighetene har jeg ikke sett så nøye på, men det er ikke verre enn å opprette en sak hos Viatrumf dersom det ikke har kommet opp ila syv dager. Det tar ofte litt tid å få opp kjøpene.
Nå fikk jeg registrert 1 bartfall, av noen anledning så er ikke dato synlig for meg. Det fant jeg ut av ved å rote litt. For jeg kom meg aldri videre etter å ha registrert sum og booking nummer. Før jeg fant ut at man må ha med dato. Dvs, de to nederste felt er for dato for turen.
ViaTrumf vil alltid registrere når du klikker på en link. Det gjelder selv når butikken ikke rapporterer noe kjøp eller du ikke handler overhodet. Du vil altså ikke kunne purre på eller etterregistrere transaksjoner der ViaTrumf ikke har registrert ditt "klikk".
Jeg har hittils fått registrert alle mine 37 av 37 kjøp hos nær bare forskjellige butikker, og har fått urettmessig "avvist" på kun 2 kjøp (Aliexpress, pyttpytt..) Så jeg er egentlig ganske fornøyd med Viatrumf. Har riktignok tatt alle forhåndsregler hele veien, men har nå fått min første uregistrerte transaksjon på ett kjøp hos MiniInTheBox. Har noen erfaringer med MiniInTheBox?
Har hatt tre bookinger med Hotels.com og booking.com. To blitt registrert med litt feil beløp, men det får være. Den siste og største beløpet er ikke registrert i det hele tatt, så jeg får sende en klage. Virker som det bare er surr med dette.
Regn ut og sjekk om det "feile" beløpet er moms. Veldig mange viatrumf-partnersider trekker fra moms, mens noen av dem ikke gjør det.
Noen som har opplevd at transaksjoner har gått fra "Bekreftet" og tilbake til "Under bahandling" ? I dette tilfelle gjelder det 2 stk opphold booket på NCC Begge oppholdene er gjennomført...
Viatrumf og Expedia har alt på stell i helgen ser det ut som. 5 av 5 bookinger i går kveld kom inn som under behandling før jeg fikk logget av
Handla på InkClub 24.07. Fekk trumf i dag 11.09. Melde meg inn i Bokklubben 03.07 og fekk trumf 11.09
Jeg var på reise i Italia og østerike sist uke,bestilte da hoteler på expedia mellom Viatrumf.kun den siste ble registret men ikke de 2 første, fikk etterregistret de fra loggen under mine hendvendelser,men det kom ikke opp Hotel men fly? Registrerte inn bestilingsnr på hotel bestilling,så vi for se på hva de svarer..
Er det nokon andre som får "Beklager, tilbudet du så etter er utløpt" på Hotels.com linken no? Tør ikkje å gjera nokon bookingar med denne beskjeden, då eg har ein mistanke om at det ikkje vil bli registrert...
Jeg bestilte hotell via hotels.com etter midnatt i dag. Poengene ble registrert, selv om jeg fikk samme melding som dere:
Bestilt mange med samme beskjed, og alle dukker opp. Tar ca en dag fra jeg har bestilt til de dukker opp.