Ålreit. Då kjører eg på med bookingane, hvis poengene ikkje skulle komme inn så vankar det privat søksmål
Nettopp lagte merke til at Ellos viser helt annen pris dersom går man på websiden deres gjennom Viatrumf (høyere!) enn via f.eks. Prisjakt. Har dere merket det samme med Ellos eller ved andre nettbutikker? Jeg mener at dette er litt kjipt.
Det er vel heller det at de viser lavere pris når man går via prisjakt? https://www.dinside.no/okonomi/nettbutikk-justerer-prisen-basert-pa-netthistorikken-din/61210149
Prisjakt gir ofte lavere pris. Bruker det mye ved linsekjøp, og hender man etter å ha gått via Prisjakt får prisene også etter en tur gjennom viatrumf uten at det ender som avvist.. (Dette ble dårlig norsk...)
Dette skjer også ved bestilling av hotell gjennom Trivago/Momondo ol. Prisen vises da som "vist på Trivago" og den kan som oftest ikke kombineres med cashback eller rabattkoder.
Jeg plejer at ligge i kurven og så gå ind via viatrumf for at betale. Har virket fint for mig. Billig pris + trumf dollar.
Nåde viatrumf om denne ikke går gjennom... Nesten 7k EBP for kr 0 (kjøp for venner) + selve kjøpet med SAS MC og doble poeng.
I begynnelsen av nye produktlanseringer er disse ekskludert. Vent et par måneder, så får du handlet de via viatrumf.
noen som har handlet på byggmax med viatrumf? ønsker å henteselv, og ikke bruke levering, men får ikke det til
Får stadig e-poster med anbefalinger å bestille på viatrumf. Men trumfen fra de hotellovernattingene jeg bestilte i mars, har jeg fremdeles ikke sett noe til.
Helga besto i å bestille flere billetter på SAS + hotellovernattinger på Hotels. Av 10 SAS bestillinger og 6 bestillinger på Hotels vises kun 4 Hotels i "dine kjøp" hos viatrumf. Ingen SAS.... Noen som vet hva som kan være årsaken?
Samme erfaring på sas i helgen. Ingen ligger på viatrumf. Hotels.com derimot ligger samtlige bestillinger inne på viatrumf, og har aldri hatt problemer eller mistet en bestilling der noengang(bruker hotels.com hyppig)
Eg har berre nytte ViaTrumf ved SAS-bestilling ein gang og den dukka ikkje opp i oversikten over kjøp før eg etterlyste den, men den dukka opp etter eit par månader. Har stått som "bekreftet" i over ei veke. Får tru trumfkronene dukkar opp snart.
Som mange sikkert har oppdaget, er det et sprik mellom prisen man får opp på enkelte varer når man går inn via viatrumf og når man går inn via prisjakt. På eks Mister Spex skiller det 66 kr pr linsepakke. Løsningen for meg er å gå først inn via viatrumf og legge varene i handlekurv. Deretter går jeg inn via prisjakt, i en annen fane og legger varene i handlekurv der. Deretter oppdaterer prisen seg og jeg justerer bare antall etterpå. Handelen blir registrert på viatrumf. Vet ikke om dette funker på andre sider, men det funker ihvertfall på MisterSpex