Hmm, er det slik at SAS gir fast Viatrumf pr bestilling? Dette betyr jo at en reise med flere på samme booking tur/retur kan gi mange ekstra Trumfkroner dersom alt splittes opp... Med 5 i familien t/r Italia kunne jeg splittet denne i 20 billetter da vi reiser "go light..." Er dette et tegn på bonusfeber å tenke slik?
noen andre her som "kun" står oppført med 45 kroner trumfbonus på flybilletter bestilt i helgen? Det skal vel strengt tatt være 55
Jeg har også det, på en billett bestilt søndag. Fredag har jeg fått 55 (eller 57.60, som det faktisk står..)
Ingen av mine SAS bestillinger i helgen som var viser på Viatrumf enda. Noen som kan fortelle meg hva "normalen" er? Har fått alle bestillingene på Hotels inn, men mangler alle fra SAS...
Mangler fra 1 av 5 nettbutikker som ble benyttet, men får vel vente i 7 dager før jeg etterspør registreringen....
Komplett Mobil - bestillte overgang på Søndag, Trumf på konto i dag. Tommel Opp. Her har flere aktører noe å lære
Takk. Brukte SAS viatrumf forrige fredag for første gang, rart at ingen ting viser enda. Har booket mange billetter...
Rart. Men det er ofte sånn at det tar litt tid for noen, eller noen ganger, eller fra noen butikker. Du har gjort alt på samme måte som i andre butikker, samme nettleser og alt? Jeg booket et hotell på Expedia for et par dager siden, det er ikke kommet inn ennå, selv om alt annet et inne.
Jeg har opplevd at hvis man gjør det "riktig" så har det variert en del. Noen få ganger har det dukket opp nesten umiddelbart, mens det andre ganger tar noe tid. Jeg har derfor gjort det til en vane at jeg ikke skal gidde å bruke noe energi på å uroe meg hvis det ikke minimum er gått 1 dag, helst 2. Hvis det etter det ikke dukker opp noe, da begynner jeg å bli mistenksom.
Samme nettleser. Booket SAS/Hotels om hverandre i samme nettleser. Stengte vindu for hver bestilling og startet opp fra viatrumf hver eneste gang. Får send en melding til viatrumf da jeg ikke har sett noe poeng enda.
Hvordan er erfaringer med bravofly og travellink? Skal booke litt innenlands med Widerøe og det er billigere hos disse enn wideroe selv. Går gjennom firma dette så argumentet med viatrumf er ikke så mye å fremme til arbgiver akkurat
Argument 1. om noe går galt må du vente til en av disse har kontortid og svarer på telefonen for å gjøre endringer. booker du direkte så kan Widerøe på flyplassen fikse det....
Hos meg mangler det 3 SAS bestillinger, hvor 2 ble gjort 27.08.18, og en ble gjort 04.09.18. Ser også at Expedia-poeng fra alle tre bestillinger i August har status som tilgjengelige, selv om trumf-bonusen fra 12.08 fortsatt er under behandling. Men det jeg er mest lei meg for, er den siste oppdateringen i vedlagte oversikt, hvor en hotellbestilling som ble 'gjennomført' gav 0kr trumf-bonus. Jeg mistenker det har med at jeg forlot reisemålet og (dessverre?) sjekket ut av hotellet en natt for tidlig. Expedia-poengene for denne bestillingen har fortsatt status 'På vent', så noe håp er det enda. Henvendelse for alle mangler er selvsagt sendt til kundeservice, men kundeservice imponerer ikke stort med oppgitt behandlingstid.
ser den, nå blir det utreiser i kontortid så det bør gå fint, retur litt verre. vil jo gjerne opptjene viatrumf da.....