Trengte uansett en ny lader så testet denne, litt skeptisk til om det gir kred, da jeg mistenker at det kun er for nye klokker m bindingstid, men får se
Det står i så fall ikke i villkårene. Godt mulig det er det de mener, som du sier, men det er ikke det de har skrevet ^^ Lykke til.
Det ble 1+2 strikker i denne familien også. 160 trumf for 136kr. Det blir mye hårstrikker under juletreet i trumf-familiene denne julen.
Same butikken er med i SAS sin online shoppingportal og er ganske håplaus. Skal sende etterregistrering snart.
Klagde på hotels.com-bestilling, ettersom eg berre fekk 4,5% mot 8%, som eg eigentleg skulle ha. Kort tid etter at eg klagde, så gjekk kjøpet gjennom hos Viatrumf (på 4,5%). I etterkant fekk eg imidlertid godkjent klagen min på kjøpet, og fått utbetalt 8% i tillegg! Har krevd litt meir arbeid og tatt litt meir tid, men alt i alt fornøgd
Jeg får ikke til viatrumf på SAS bestilling. Har prøvd forskjellige nettlesere som Chrome, Explorer og Explorer i privat modus. Er møkk lei å skrive inn meldnig om manglende poeng.... Hotels.com og diverse andre nettbutikker funker fint Tips?
Det var rart. Har du adblockers eller liknande som gjer at dette skjer? For min del, så går SAS stort sett igjennom. Av siste 9, så har eg måtte etterregistrere ei reise. Bruker Chrome, inkognitofane, og så lukker eg browseren for kvar bestilling, og logger inn på nytt, etc.
Har prøvd forskjellig, nå vurderer jeg å benytte ipad på "dagens bestilling" bare for å ha prøvd dette...
Har hatt ei reise som «bekreftet» med SAS sidan september, men har ikkje sett noko til Trumf-kronene endå.
Erfaringen min er at kjøpene kommer raskt inn i kjøpshistorikk, men tar vinter og votter og faktisk få trumfpengene. Men man må vel bare smøre seg med tolmodighet, så renner trumfpenga inn.
Står fortsatt som bekreftet, men jaggu har 120 Trumf tikket inn her også. 2 strikk fri frakt 58kr Har du fått inn 2x120 du da?