Jeg hadde syv hotellbestillinger i går, og kun den ene dukket opp umiddelbart. Jeg bestilte derfor de resterende seks i dag, og fem av dem dukket opp umiddelbart. Er det noen som vet om de noen ganger dukker opp etter hvert, eller bør jeg bestille den siste på nytt?
Bestilte også noen hotell i går kveld, og de dukket først opp i dag ettermiddag i oversikten til viatrumf. Så mulig det var noe heng i går?
Registrerer at Gullmagasinet har kommet på Viatrumf med hele 20% bonus. Dvs at om en kjøper feks ørepynt for 40lapper så har man nok poeng for 2 fra Viatrumf om man skal på Intercont med SK, forutsatt at en har MC premium med «full pott». Ser jo for meg at det må være mulig å selge de 0,7 karat øredobbene for bortimot 25-30 lapper i førjulstider, så en reell utgift på 10-15tusen for 2 pers intercont i C. Kan jo ikke være ille. Synd tilgjengeligheten ikke er bedre hos SK.
Kom forresten inn good for me hårstriksbonus på 120kr etter 3 dager. Men ser ut for at den er borte nå?
Min kom nå!! Begynte å bli bekymret da det var en bestilling på 30k uten mulighet for avbestilling... men nå er alt i orden
Radisson har firet flagg og innrømmet meg Viatrumf for 75 % av oppholdene mine. De resterende 25 % har jeg meldt inn ytterligere sak på, med behørig dokumentasjon. Dette skal ikke Radisson slippe unna med. Det eneste de har oppnådd så langt, er å miste meg som kunde. Ikke overraskende. Jeg hadde en haug med avbestillinger i oktober, men det har alt rent inn Trumf for dem alle sammen. Viatrumf ble for mye for SAS IT - slik internett ble.
Komplett mobil er tilbake nå. Akkurat i tide til å si opp ice.no som ga klekkelig med trumf for noen måneder tilbake.
Bestilte denne: https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-advent-deluxe-calendar-1103636.html?source=cop til dama til jul og fikk tilsvarende 925 kr i Eurobonus inn på konto. Ikke trumf, men poeng er poeng!
Nei, det er nok 925 poeng han snakker om. Nettbutikken (og de fysiske butikkene) til Rituals gir 100 poeng per 100 kr brukt.
Mulig dette er svart på tidligere i tråden og beklager i så fall at jeg stiller spm. på nytt, men hva er greien med at booking gjennom viatrumf er dyrere enn om man booker direkte gjennom for eks. Expedia?
Har fått samme priser de siste gangene jeg har sjekket. Men i morgen skal jeg booke en del netter, så da kan jeg ta en sjekk igjen.
Har ikkje opplevd dette. Pleier alltid å sjekke ut hotell på førehand, og søker det direkte opp etter at eg har gått via Viatrumf.