Er det noen som vet noe om det vil komme bra tilbud med viatrumf under Black Friday / Black week? Tenker å bestille hotell for Japan-turen, men usikker på om jeg skal utnytte SASMC dobbel opptjening eller vente på Black Friday tilbud.
Vurder ny telefon og ser at apple ogg eplehuset ikke gir trumf på telefoner. Ser at prisen er lik hos Dustin, som også gir 2% trumf. Er det noen som har fått trumf når de har kjøpt Iphone via Dustin. Kan ikke tenke meg annet enn at man får trumf her.
Sjekket apple når de hadde 4% og da stod det i teksten at de ikke ga noe på de nyeste telefonene. Blant annet ikke på XR. Hos eple huset står det følgende Det gis ikke Trumf-bonus på iPhone XR. Det var da typisk at det var akkurat den jeg hadde vurdert som et greit kjøp Blir kanskje apple de gir 2,5%, som blir mer enn Dustin.
Det var ikke det som stod, det stod og står kun iPhone XR av mobiltelefoner. Dette gjelder begge butikkene og er helt standard prosedyre når det blir lansert nye produkter. Gir du det noen uker får du trumf på alt igjen.
Ja, det sies så. Kan forøvrig melde noe som ser ut som en VELDIG gledelig nyhet (og nok en idiotisk glipp av en leverandør). Er en strømmetjeneste fra en stor leverandør på som begynner på V. Gikk inn via viatrumfen, og du har jo 2 ukers prøveabb hos disse. Jeg har nå 46,80 i trumfbonus med status bekreftet og kjøpssum 0 kr.
Som sagt det var det som stod i helga da det var 4% trumf. Men ser det samme som deg at de ikke har den begrensningen i dag, så da blir det antagelig til at jeg bruker apple.
Takk for tips! "Kjøpte" akkurat et 2-ukers prøveabo, blir spennende å se hva som tikker inn. Kan man i teorien registrere seg flere ganger om man har flere mail kontoer?
Når du bestiller varen får du mulighet til å skrive inn Eurobonusnummer etter du har fylt ut adresse.
Takk til begge, jeg så bare i nettbutikkportalen til SAS hvor den merkelig nok ikke lå Da blir både samboer og jeg fornøyd
Har nokon her erfart at kjøp endrast frå "bekreftet" til "under behandling"? Det har skjedd med to av mine kjøp (SAS og Nordic Choice Hotels) sidan i går. Begge hadde stått som "bekreftet" i lang tid.
Gode greier. Flyginga med SAS var i august og september. Hotellovernattinga i september, so eg får tru det kjem snart