At kjøp endres til "under behandling" etter å ha vært "bekreftet" har i samtlige av mine tilfeller vært en indikasjon på at de straks (erfaringsmessig 1 dag) blir overført.
Så der tidligere, men prisene er så pass dyrer(ca 10% eller høyere) at det ikke er o nærheten av å lønne seg. Iphone 6s f.eks 5 399kr hso Ellos og 3790kr hos elkjop. XS ligger rundt 10% dyrer.
Fikk mine SAS overføringer jeg også. For min del var det bare 3, men like vell. Blir Eurobonus poeng ut av det
Her fikk man bare for 1 av 2 utestående SAS-bookinger... Den fra august er overført, mens den fra april er fremdeles "Bekreftet"
Poeng for SAS-bookinger og Choice-opphold i perioden 20/8 - 20/9 ble overført her. Choice ser ut til å ha fått orden på systemene som annulerer Trumf-poeng for kansellerte reservasjoner, noe som ikke kan sies om SAS.
Kan bekrefte at prøveperiode hos Viaplay gir trumfbonus! 46,40trumf til kjøpssum 0,- har status som bekreftet
Har fått det same. Blir 696 poeng. Gjekk umiddelbart inn og avslutta abonnementet. Trumf overført tre dager etter bestilling.
Har nokon erfaring med kor lang tid det tek før Hotels.com overfører? Eg har hatt eit opphald i slutten av oktober som "bekreftet" i ei vekes tid.