Takk for info. Dei stadfeste ei god veke etter opphaldet, men no begynner eg å få lyst på trumfane mine
I mitt tilfelle måtte jeg endre til jobbadresse mailen får at det skulle bli godkjent. Viatrumfen tikket inn 2 dager etter bestilling
Bestillte tre bookinger i mai, en av dem står som bekreftet, de andre avvist. Sendt en klage, men har ingen forhåpninger om at det skjer noe mer derfra.
Hvor lang tid tok det før den var registrert "under behandling"? prøvde meg på denne i går, men fremdeles ikke noe på viatrumf. Hvis du fikk overført til trumf ila tre dager regner jeg at den ble registrert ganske kjapt... (skal nevnes at flere bestillinger, inkl expedia som vanligvis går fort, lar vente på seg i oversikten...)
Jeg fikk den ikke inn på oversikten min i Viatrumf og det er gått en del dager siden jeg registrerte meg. Mistenker nå at en bare får Trumfen når en tar betalt abo... Der dukket jammen poengene opp på konto uten at den hadde dukket opp i oversikten på viatrumf. Utrolig....
Viaplay: Tok et par dager før jeg fikk det opp på viatrumf. Men når det først kom opp der, så ble det bekreftet og overført til trumf i løpet av et par dager.
Det tok nokre dager, kanskje 3 eller så, men når den først dukka opp blei den utbetalt max ein dag etter.
Kjøpte en Iphone XS på Mandag Viatrumf og Apple, ingen kjøp eller bonus vises enda på Viatrumf,no Men nå tikket det inn EB poeng fra Norgesgruppen og måtte sjekke hva det var, da har kjøpet allerede kommet på Trumf.no og kjøpshistorikk der med beløp på 307kr utbetalt men enda ikke på viatrumf, var redd jeg ikke fikk poeng da i nedtrekksmenyen deres er det ikke registrert med apple og noe kjøp derrifra.
Søndag bestilte jeg et nytt Komplett Mobilabonnement. Det dukket aldri opp i listen hos ViaTrumf. I dag (torsdag) kom nytt simkort i posten og Trumfpoengene ble godskrevet Trumfkontoen. Men fremdeles ikke noe i ViaTrumfoversikten
Har SAS (igjen) blitt fjernet fra Viatrumf? Fikk ikke opp SAS verken i går eller i dag. Jeg har ikke funnet noe info om dette. Mvh Ben