Er det noen som har gjort seg noen erfaringer eller har litt historikk på når apple.no gjennom Viatrumf gir 2,5 % og når de gir 4 %? Jeg har fulgt sporadisk med de siste ukene og ser at de har gått litt opp og ned. Akkurat nå ligger de på 4 %.
Har ikke så mye å tilføre ang. det du sier. Men vet du noe om nye apple watch 4 og iphone xs gir trumf, når de er fjernet fra ekskluderings listen hos viatrumf. (det jeg tenker på er treigheter i systemet, at de er tatt bort fra ekskluderings listen, men kan vi være trygge på at systemet er oppdatert?)
Har ikkje sett at ToysRus har gjeve 4,5% på Viatrumf, men no har eg i allefall bestilt noko der som eg fant billigara ein anna plass. Spanande å sjå om dei matcher prisen og eg får trumf for orginal pis...(Det er snakk om 175kr*4,5%, men alle bekkjer små, gjev business tur over dammen)
Har shoppa viatrumf lang tid nå eneste som har overført er billigVVS og NTE strøm, resten står som under behandling, (hoteller og reiser er grei, må jo gjennomføre dem først). Hva er normalt å forvente at under behandling endres til overført? 3 mnd?6mnd? Før eventuelt begynner å mase på Viatrumf? Takker på forhånd.
Hos meg har alt tom september blitt overført, noe i oktober og ingenting i november, men stor forskjell fra butikk til butikk hva gjelder hurtighet
Takker for svar, venter til nyåret før begynner å mase, må jo begynne å planlegge ferien i 2020 CT+EB
Har to turer fra Emirates fra Juni som ikke er gjort opp, en booking.com med opphold i juli, samt leiebil fra Avis i august. Noen ganger tar det tre dager, andre ganger tar det tre(+) måneder
Gullmagasinet - kjøpte smykke i julegave til samboeren på Black Friday, med 20% bonus ble det en god slump trumf på meg Trumf utbetalt i dag, raskt levert. Smykket jeg kjøpte ble solgt til samme pris på flere konkurrende sider, så godt fornøyd med Gullmagasinet
Flere som opplever at det inne på mine kjøp på viatrumf siden er blankt i listen over forhandlere? (Resten er der, men forhandlernavn mangler).