Angående Radisson & Viatrumf...dette er jo ganske beskrivende da. Alt var registrert på rett måte etc.... men til slutt etter veldig lang tid så...
Håpløst! Edit; og der var mine opphold hos Radisson endret til avvist. 1000 trumfkroner rett i søpla der altså. Da var det kroken på døra for Radisson for min del.
Angående Radisson ble mine også avvist. Jeg lagde en henvendelse på viatrumf.no og nå er alle utbetalt Det er i alle fall verdt et forsøk!
Ja har jo platinum stauts hos dem med ca 85 netter i år.. De fleste normale netter bookes via reiseportal & ble aldri kombinert med Viatrumf. Listen viste bare andre netter booket direkte mot Radisson gjennom Viatrumf. Mulig at jeg framstilte saken litt negativt, så jeg kan jo ta med det positive i samme periode også da.
Jeg har allerede en henvendelse liggende inne siden i sommer på et opphold fra januar, uten at det virker å hjelpe så mye. Har sendt en mail til kundeservice nå, men tviler sterkt på at jeg ser de pengene.
Når det gjelder ViaTrumf og lang tid, så er grunnen at de selv er en del av Awin (og tilsvarende programmer), der Hotels.com og mange andre programmer gir prosenter. Så når man trykker seg inn til eks Hotels.com fra ViaTrumf, og bestiller, så får ViaTrumf en viss prosentandel av salget. Så gir de deg en del av dette, eller mesteparten, i bonus. Awin er et "tregt" system, som gjerne tar tid. Derfor skriver også ViaTrumf at man må regne rundt 90 dager etter endt opphold eller reise før man får bonusen.
Follow up, i dag kom kjøpet i oversikten og en god porsjon Trumf-kroner er på vei. Kjøpet ble gjort 5. desember, så det tok hele 15 dager før det var registrert hos ViaTrumf. Kan nevne at jeg opprettet henvendelse, men den har fortsatt status Klar til innsendelse. Så antar ting kjøpet hos Apple fikset seg selv med litt lengre tid.
Med dagens kjappe digitale respons på de aller, aller fleste områder så er og blir viatrumf en dinosaur.
iMac kjøpt hos Eplehuset 17. oktober. Det står fortsatt «Under behandling». Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar med Trumf-utbetaling fra Eplehuset?
Kjøpte Apple Watch fra Apple i dag, så da sover jeg godt en uke selv om kjøpet ikke har kommet opp i oversikten enda!
Nå har jeg dagens gledelig nyhet, selv om det kan ikke reproduserer seg. Jeg har i dag fått utbetalt 25 trumfkroner fra Interflora via Viatrumf. Bare at jeg har ikke kjøpt noe hos dem. Ikke engang har jeg vært på websiden deres. To andre Interflora kjøp står som bekreftet i oversikten min, uten at jeg har gjennomført noen av de, så her blir det merkelig nok gratis poeng
Er du gift/samboer må du passe på at partneren din ikke får tilgang til Viatrumf-oversikten din, ellers ligger du dårlig an med gjentatte blomsterkjøp til noen andre...