Apropos avbestillinger på Expedia.. de to siste der er avbestilt og hadde opprinnelig omtrent samme kjøpesum som de to første, men mangedoblet seg etter jeg avbestilte. Er det lov å håpe på en liiiiten feil til så de faktisk utbetales selv om de ikke gjennomføres? En av de to første skal også avbestilles siden vi ikke klarte å bestemme oss for hvilket rom vi skulle ha på hotellet, så jeg reserverte like godt begge.
Noen som tør spå når neste Choice-overføring kommer ut fra tidligere mønster? Ikke fått siden oktober, men bodd flittig..
Ja er det ringte nte idag og han skulle maile de som ordner det og får gjordt det manuelt, de sitter vist i England så håper det skjer noe de nærmeste dagene
Trur dette er helt tilfeldig, jeg har fått for overnattinger utført i desember og oktober mens 2 overnattinger fra september står fortsatt som bekreftet. Det lengste jeg har ventet på choice er 4mnd etter overnatting.
Hadde ett opphold i November som jeg har fått Trumf for i dag, men har 2 opphold fra Oktober som jeg ikke har fått for, forskjellen på disse er at det i November betalte jeg direkte på Expedia, de 2 andre på hotellet. Er det noen som har erfaring med at det tar lenger tid når man betaler på hotellet? Ser at jeg har fått Expedia Rewards for alle opphold
Rent logisk, hvordan disse programmene virker, så vil det ta lenger tid før Expedia / Hotels.com dermed får beskjed om betaling, og dermed melder tilbake til affiliatenettverket, som igjen betaler til ViaTrumf.
Det tar lang tid nær sagt uansett. Med Expedia er det bare å smøre seg med tålmodighet, så kommer poengene til slutt.
Bestilte 2 ulike hotellrom til 985,80kr og 986,00kr den 7.1 men på Viatrumf har ført opp 880,10kr og 880,30 på disse i min oversikt på viatrumf. Hva kan være årsaken?
Hadde et kjøp på navnelapper som ikke har blitt registrert. Er det noen måte å etterregistrere på? Utgjør bare 20 trumf-kroner eller noe så er ikke noen krise akkurat. Men poeng er poeng...
Ser at Radisson Blu & Park in er tilbake i Viatrumf nå med 6% hver. Har booket en liste med 10 ukelange opphold men som tidligere så var det ca 50/50 suksess rate med at bestillingene faktisk ble registrert. Blir spennende å se om de tilslutt bare ender opp med å avvise det meste slik som før da....
Hadde min første AVIS bestilling via Viatrumf for et par dager siden. Hotels/Expedia dukker nesten opp umiddelbart i oversikten på VIatrumf, men hva med AVIS? Hva erfaringer har dere som har benyttet AVIS+Viatrumf.
Jeg har en bestilling som ble booket på Expedia i september og opphold utført i oktober. Har også opphold booket på booking.com og opphold utført i september. Hvor lenge bør jeg vente før jeg starter purring til Viatrumf ?
Noen som har erfaring med booking av "ikke refunderbare" rom på expedia eller hotels.com og fått trumf bonus på dette? Har booket 2 " ikke refunderbare " de siste 2 årene og begge disse har ikke dukket opp i viatrumf oversikten -- har også fått avslag ved etterregistrering. Mulig dette bare er tilfeldig men... Har egentlig lovet meg selv og aldri booke slike rom igjen, men nå er ett "ikke refunderbart" rom 10k billigere enn ett refunderbart for en ukes opphold, og gir potensielt 30 000 EB poeng så det frister veldig..