Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Fått noen sånn i det i siste, har ikke reist med Nettbuss. Og særlig ikke i Dar Es Salaam.

    4D6B6723-48D6-4AEB-8C97-1F3579762159.jpeg
     
  2. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Skjedde akkurat det samme hos meg også for et par uker siden, ble korrigert automatisk til korrekt beløp når transaksjonen endret status til bekreftet.
     
  3. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Et par nye kjekke viatrumf-butikker:
    Telia gir engangsbeløp på 320 trumf til nye mobilkunder, og Comfyballs (tidenes diggeste boxere) gir 6% trumf. Bare synd at jeg allerede har fylt opp skuffen med comfyballs...
     
    Xflipper and jgroneng like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Telia er jo dyre. Men for 1 mnd så er det jo verdt det :)
     
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Er de så dyre? Skiftet samboerens abo, og mener prisen var 329 for 6GB. Nå hjelper det riktignok at hun er <29...
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Dyrere og ikke dyrt er kanskje ordet... Og jeg har jo nettop tippet 30.... sånn ca:) Men det er et godt tilbud.
    Jeg fikk booket med når et av reisefølgene prøver, kommer det feilmelding om at de er tomme for en eller flere varer.....
     
  7. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Ser også fjordkraft har kommet med 500-kroners trumfbonus slik som NTE. 3 mnd bindingstid, Egen "trumf-avtale". 5.5 øre i påslag per kw/h og 27 kr i mnds pris. 500 kr i gebyr for å bryte bindingstiden.
     
    jgroneng and Gullars like this.
  8. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har testet Telia sitt tilbud?
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Har bestilt det. Men har ikke vært kunde hos Telia før, så jeg skal ikke si noe om hvordan det oppleves.
     
    furlong liker dette
  10. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    En rekke av mine hotels.com-bookinger - de tidligste tilbake til april 2018 (opphold gjennomført senest september) - har en stund stått som bekreftet, men har nå status 'under behandling'.

    Viatrumf er som utgangspunkt en god deal, men det krever en god del innsats og arbeid å vokte over transaksjoner og følge opp uteblitte (andelen av hvilke jeg synes stadig øker). På et eller annet punkt må det altså vurderes hvorvidt gevinsten går bort i all tiden man nødes til å bruke på dette.
     
    Storbaba liker dette
  11. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Da var det tegnet abonnement hos Telia. 320 trumf betaler jeg gjerne litt ekstra for for en måned.
     
  12. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Tenkte på det samme . Står jo ingenting om bindingstid:)
     
  13. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Etableringsgebyr på 199 for nytt nummer var dealbreaker for meg her.
     
  14. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har erfaring med Agoda på Viatrumf?

    Bestillte/betalte for ett opphold senere i Februar i Juni'18. Denne har ligget til under behandling siden da, men er nå endret til avvist.

    Har ikke gjort noen endringer på bookingen eller lignende :(
     
  15. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Da må du klage det inn.
    De kan jo ikke bare avvise det uten grunn
     
  16. morpheus77

    morpheus77 Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Opplevd akkurat det samme med mine hotels.com overnattinger i desember 18. Har også expedia overnattinger fra desember som står fortsatt bekreftet. Viatrumf krever for mye extra overvåking
     
  17. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Min erfaring er at når status går fra bekreftet til under behandling, så er utbetaling av trumf rett rundt hjørnet.
     
  18. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,537
    Bonuspoeng:
    93
    Legger inn bestilling i kveld. Har et gammalt nr eg tviheld på så då er det jo greit å bytte til Telia kontantkort til 99kr for 4500 EB-poeng :)
     
    furlong liker dette
  19. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde et håp om at Radisson kjeden skulle ha forbedret seg når de ble tatt inn i Viatrumf igjen.
    La i begynnelsen av januar inn bestillinger for 12 separate ukers opphold for en total sum på nesten 100 tusen, gjorde alt etter boka og de fleste ukene ble faktisk registrert inn i Viatrumf.

    Har nå gjennomført 3 av disse ukene & her er resultatet sålangt.....akkurat som før..

    Capture.PNG
     
    Flyvende_mare and SAJblue like this.
  20. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått avvist fra lensit.no. Kjøpet er registrert med riktig sum og har stått sånn i ca 2 uker. I helgen kom det opp som avvist. Det er ikke mulig å sende inn henvendelse, da lensit ikke kommer opp i oversikten over besøkte nettbutikker til tross for at kjøpet er registrert....
    "Hvis nettbutikken du leter etter ikke finnes i listen kan du dessverre ikke sende inn en henvendelse. Dette er fordi det ikke er registrert at du har besøkt nettbutikken gjennom ViaTrumf."

    Hva hadde dere gjort her? Det er jo tross alt snakk om drøye 500EB, men det spørs hvor mye tid jeg gidder å bruke på å sende mailer og legge med dokumentasjon osv...

    Har notert meg at hvis man går inn på lensit gjennom viatrumf, er prisen en annen enn med prisjakt. Hvis man har en fane med prisjakt oppe samtidig som gjennom viatrumf, endrer prisen seg til den som kommer gjennom prisjakt.
     

Del denne siden