Takk for din henvendelse.
Vi har sjekket kjøpet ditt.
Kommentaren som er gitt om denne avvisningen er at «en annen markedsføringskanal ble kreditert med salget». Denne kommentaren er for å informere oss om at vi ikke ble identifisert som den siste henvisningen til denne transaksjonen. Vær oppmerksom på at dette ikke tyder på at du brukte en annen tilbakebetaling nettsted, men indikerer at en annen enhet, for eksempel en søkemotor, sammenligningsside, kupongkode nettsteder etc., kan ha blitt direkte eller indirekte forbundet på en eller annen måte med denne transaksjonen.
Dessverre er enheten som er identifisert som den siste referansen, ikke spesifisert for oss på grunn av strenge fortrolighetshensyn, og derfor har vi ikke denne informasjonen til å videresende til deg. Vær imidlertid oppmerksom på at det er svært lite sannsynlig at dette utfallet har vært en feil hos selgeren eller noen av de mellomstore byråene som kan ha blitt brukt til å komme fram til denne avgjørelsen, da det finnes robuste systemer for å spore salget til den siste referansen.
Det er dessverre lite vi kan gjøre når selger ikke betaler ut til oss fordi vi ikke blir identifisert som den siste henvisningen. For å hindre dette er det viktig at for hver gang du skal gjøre en ny bestilling at du tømmer loggen. På denne linken kan du finne forklaring til hvordan du sletter informasjonskapsler:
https://viatrumf.no/faq. Det er også viktig at du ikke forlater fanen mens du gjør bestillingen da dette vil bryte koblingen mellom ViaTrumf og nettbutikken. Tid kan også være en avgjørende faktor, bestillingen bør gjøres ferdig innen rimelig tid.
Vi beklager denne kjedelige hendelsen, men når reklamasjonen blir avvist er det dessverre lite vi kan gjøre.
Vis alt...