Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Flott, hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går :)

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,200
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er i samme situasjon. Har sendt inn henvendelse, venter i spenning på svar..

Pyro liker dette
  3. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183

Nå er den til "Under behandling" igjen, uten at jeg har gjort noe...:confused:

4. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,355
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut til at det kan bli vanskelig med Telia. Kan ikke sende inn henvendelse på det fordi kjøpet ikke er registrert... Sender inn generell henvendelse.

5. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,839
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøpet var tydligvis registrert her så eg kunne i allefall velge vanlig "ny henvendelse" når eg skulle klage på at det mangla i oversikta. Har lagt inn no så spørs det korleis det går vidare :)

6. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,422
    Bonuspoeng:
    183
    Booket 4 dager i BUD for en tid tilbake og den ble registrert med det samme i oversikten, men den står med 0 Trumf. Regner med at grunnen er at jeg tømte kontoen for Expediapoeng, noe som tydligvis var dumt...

7. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,469
    Bonuspoeng:
    183
    Fiksa meg Viaplay i November/desember og det tok noen dager før det ble registrert på Viatrumf, men det står ihvertfall der at det er registrert 1.12. Jeg sa opp viaplay abonnementet før betalingsperioden begynte og siden har det bare stått som "under behandling". Jeg har skjønt på andre ting her inne at det bare er å smøre seg ned tålmodighet og det har jeg prøvd, men samtidig vil jeg også ha 46 trumf poeng:rolleyes:

Edit: Så en erfaring jeg da har med Viaplay: Det tar tid!

8. holmen

Likes mottatt:
    64,200
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk fullt med Trumf selv om jeg brukte mine Expedia-poeng i høst. Har fått de overført også.

Men, som sagt flere ganger tidligere: Poengene går litt opp og ned underveis i behandlingen, noen ganger kommer det "bekreftet", for så å bli "under behandling" igjen. Har også sett "avvist" bli "overført til Trumf".
    Endelig sum er ikke sikkert før de faktisk er overført.
    Og som oftest så stemmer det.

9. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,422
    Bonuspoeng:
    183
    Her har de stått som 0 hele tiden. :(

10. holmen

Likes mottatt:
    64,200
    Bonuspoeng:
    293
    Det har også endret seg når det blir bekreftet/overført.
    Må ikke ta sorgene på forskudd! :p

11. MagnusT

MagnusT Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Gjennomførte en større transaksjon på shutterstock(16% kickback!) i går. Hvor jeg gikk via viatrumf. Har ikke dukket opp noe i dag - er det noen av dere som har erfaring med dette? Litt svett da det dreier seg om et stort beløp trumfkroner..

12. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Kan ta inntil syv dager.

MagnusT liker dette
  13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,111
    Bonuspoeng:
    183
    Send inn henvendelse om det ikkje dukkar opp noko i oversikta i løpet av ei veke. Brukar å fungere bra, men kan ta forferdelig lang tid.

MagnusT liker dette
  14. MagnusT

MagnusT Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for svar!

15. Vaskehanske

Vaskehanske Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Har stort sett hatt gode erfaringer med ViaTrumf, men er nok lurt å dobbeltsjekke dette ja og sette i system. Skal lage meg en Excel liste som jeg følger opp dette med :)

Er det noen som har noen gode lister/systemer de har laget som man har lyst til å dele?
    Ikke bare for viatrumf, men generelt andre ting.

16. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Tips til hvordan man kan gå frem i dette tilfellet? Dette er jo svindel i mine øyne:mad:

Attached Files:

17. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,369
    Bonuspoeng:
    113
    Tapt sak tror jeg..... men det er jo heller ikke i Viatrumfs interesse at dette skjer. Skulle det blir mye av dette mot en nettbutikk så må det jo resultere i trøbbel for de også... Kanskje behov for en ny tråd - nettbutikker hvor vi får avvist krav om Trumfbonus, så kan alle poste hvem man får avslag hos og vi kan lage en verstingliste vi kan holde oss unna????

Sunnfjordingen and Avixlo like this.
  18. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Ja @Storbaba hvor er tråden :D

19. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde en lang dialog med Viatrumf i dag . Mye bla bla, men nettbutikken jeg hadde handlet i avslo Trumfbonus da de mente at transaksjonen ikke kunne spores i nettverket deres.

Det jeg reagerer på er at Viatrumf ikke har noen kontrollmuligheter for å ettergå avslaget fra nettbutikken.

Selv sitter jeg både med skjermdump av Viatrumf transaksjon og kvittering for nettkjøpet uten at Viatrumf kunne gjøre noe.
    I dette tilfellet var det ett mindre beløp for ett par skinnhansker jeg kjøpte hos Campadre, så det er ingen krise, men jeg vil tro at det er flere som har urettmessig fått avslått store beløper.

Det skulle egentlig vært interessant å tatt dette videre til Forbruketilsynet.

20. BDUflyer

BDUflyer Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Kjøp på Stormberg.no kom umiddelbart som bekreftet i oversikten til Viatrumf. Under 48 timer senere var Trumfen kommet på kontoen. Dette er noe av det raskeste jeg har vært bort i. :)

Baldrick, Avixlo, furlong and 4 others like this.

Del denne siden