Så langt er det kun Agoda som ikke klarer å levere. Snart feier jeg altså ett års jubileum siden poengene skulle komme
Hvilken status har kjøpet hos Viatrumf? Etter å ha klaget på to kjøp som først ble avvist og så kjapt endret til bekreftet mistenker jeg også at jeg skal klare å feire jubileum i april.
Har sendt inn henvendelse ang. ett kjøp på Stormberg nå som ikke har blitt registrert. Håper det ordner seg
Har fått mine kjøp hos gymgrossisten uten problemer og relativt fort. Har du husket å bruke slette cookies og bruke privat vindu sånn at prisjakt søk mm ikke fikk fortjenesten i stedet for viatrumf?
Ahhh. Da var 7 dager gått, og netbutikken, "Shutterstock" dukker ikke opp i listen over besøkte nettbutikker når jeg forsøker å sende en henvendelse. Dette til tross på at jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke. Er det noe jeg kan gjøre her?
Agoda venter jeg også på... 6 måneder siden kjøpet nå, og har sendt forespørsel til Viatrumf, som sier de har kontaktet de...
Ser at telia er på viatrumf med 320 kr! Og komplett, som i eg i dag vart klar over hadde surf like home i Thailand ikkje er der Nokon andre som har billig surfing i Thailand, eller er det berre å kjøpe seg ei pakke ved ankomst?
Kjøpte noe som heter True-H nå sist, 399 Baht for 3 GB eller 799 for 12 GB. Tok den lille og det funka som gull i de 3 ukene vi var der. Men jeg tipper at de store kommer etter om ikke så lenge, de pleier gjerne det.
Kjøp Tourist sim med Dtac(Telenor) 599 bath fri bruk i 2-3 uker. har alltid brukt det og meget god dekning over alt i Thailand.. Du kjøper det på flyplassen Bkk rett ved utgangen i nærheten av taxi stand, der ligger de på rad og rekke..
Har heller aldri hatt noen problem med Gymgrossisten. Har ganske mange kjøp, selv om jeg selvfølgelig helst bruker Proteinfabrikken Bruk henvendelse fra nettsiden for å registrerende manglende transaksjon. Det kan ta litt tid, men går som regel greit.
Haugen Bok - Just stay away !! Bokkjøpet ble raskt satt fra under behandling til avvist. Klaget så til Viatrumf som tok det videre med nettbutikken. Ny runde med under behandling, før det igjen ble avvist etter ca. 4 måneder behandlingstid. Kontaktet igjen viatrumf som ikke hadde fått oppgitt noen grunn til avslaget eller kunne gjøre noe mer. Kjøpene har fungert suverent med Tanum tidligere, men denne gangen skulle jeg prøve Haugen siden de hadde bedre trumf på bestillingstidspunktet
Har kvittering på alt jeg også og etter at jeg fikk "avvist" og tok kontakt (og ettersendte kvitteringer) så ble status kjapt satt til "bekreftet". Man skulle jo tro at Agoda da vedkjenner seg kjøpet men litt rart at de ikke vil betale. De bryr seg vel ikke, men jeg har brukt Agoda en god del de siste årene og nå har jeg gått over til Expedia som jeg vel ikke har hatt noen problemer med forløpig (men de kunne gjerne vært litt kjappere med å utbetale Trumf.)
Finner ingen valgmulighet for dette, når nettbutikken ikke dukker opp i dropdown listen. Dette står på nettsiden: "Hvis nettbutikken du leter etter ikke finnes i listen kan du dessverre ikke sende inn en henvendelse. Dette er fordi det ikke er registrert at du har besøkt nettbutikken gjennom ViaTrumf." Game over?
Takk - fant omsider frem til følgende skjema som: https://www.trumf.no/sporsmal-og-svar/kontakt-oss/Kontaktskjema/