VT via H&M er i hvertfall bare å glemme. Hvis kjøpet mot formodning ikke blir registrert, kan man ikke klage eller sende henvendelse engang. Bare rent avslag :/
Takk for info. Hvis man har fast overføring av Trumf til Eurobonus er det mer å hente gjennom å klikke seg inn til H&M gjennom SAS online shopping-portalen. Der får du 35 poeng/100 kr, mens VT gir 2 % (30 poeng/100 kr).
Jepp. Var klar over forskjellen, men gikk for VT her siden jeg generelt ellers har gode erfaringer. Men akk nei. Ja, det er litt av et tilbudsvilkår, det fårn si.
Chillout .no Handel gjennomført 12.02, Trumf inn på konto 23.02. Effektive 11 dager. Meget bra kundeservice forøvrig. MyTrendyPhone Kjøp "avvist" etter ei lita uke. Antar årsaken var at boksen med "Bli med i CLUB TRENDY - FÅ 7% AVSLAG" ble huket av. Varen kom forøvrig etter nærmere 3 uker, da den likevel ikke var på lager.
Ellers fornøyd med CLUB TRENDY medlemskapet, og er det noen fete perks à la gratis oppgradering eller flere CLUB TRENDY poeng per bestilling osv.......!?
Ser ut til at det bare er vanlig "motta tilbud før alle andre", pluss rabatt på reparasjoner, samt er med i trekning av premier. Ikke tegn til noen perks av verdi.
Ser nå at ByggMax har kommet med en egen opsjon under nettbestilling som gjør det mulig å velge "hent i butikk" de tar 30 kroner for dette. Har ikke testet enda, men kan velge tidspunkt for henting, om varene klargjøres til dette tidspunkt vet jeg ikke. For ordens skyld, ByggMax gir p.t 4,5% på viatrumf.
Vil tro den gjennomsnittlige personen handler mobil-tilbehør i norske butikker litt for sjeldent til at det utgjør noen stor forskjell, i forhold til Trumf-bonusen den ene gangen man trenger noe. Har selv en VT ordre hos MyTrendyPhone fra denne uken, spent på å se om den går gjennom. Ellers har jeg handlet der én gang før, for 4 år siden. Kan samtidig melde om at AliExpress bekreftet ViaTrumf nesten umiddelbart etter at jeg hadde mottatt varen (som forsåvidt tok 3 uker å levere) og bekreftet dette på Min side hos AliExpress. Veldig kjekt om man skal ha noe kina-juggel og ikke har dårlig tid.
Tenke følge opp denne saken med videre utvikling fra 2019. Alle oppholdene ble bestilt & gjennomført på normal måte, direkte fra Viatrumf til Radisson & uten bruk av spesial avtaler etc Har en liknende avvisningsliste liste på 25-30 opphold fra 2018 også Er det slik at Radisson bare i teorien er med i Viatrumf ? Det må nå tilslutt grense til ren svindel
Hva med å sjekke alle leiemulighetene som finnes gjennom Viatrumf og velge den bilen til den prisen som du liker best? Følger du standard rutine for bestiling med tanke på å sikre at viatrumlinken er aktiv så får du poengene dine. Er min erfaring.
Dere som faktisk er så heldige at dere har masse gratis trumfbonus dere kan hente på hotellbookinger...det er jo ganske tydelig nå at Radisson Blu SUGER og ikke honorerer avtalen med viatrumf...så ta nå i bruk forbrukermakten deres - slutt å bruk dem! Så får dere ha lykke til med å få det dere burde få for tidligere opphold, men slutt nå å gi dem fremtidige inntekter når de ikke respekterer kundene sine (når de ikke respekterer avtaler, kan jeg ikke se at de respekterer kundene sine). Til en del av de bilinteresserte her som har sett på Tesla Model 3, kan jeg melde at vinterdekk til bilen koster halvparten av hva de gjør fra Tesla hos skruvat.no - man får da også 1.5% trumf på viatrumf og de tar paypal.
Har mottatt Trumfpoeng nå for kjøp fra AliExpress (2x ordre) og MyTrendyPhone. Alle veldig raskt og enkelt overført så fort varen er bekreftet mottatt. Har også nylig bestilt et hotellopphold via hotels.com, og har tenkt å bestille fra expedia også i nær fremtid. Satser på at disse også går bra. Har en ordre fra Eplehuset nå for øvrig som har stått som "Under behandling" i evigheter, denne ser det verre ut med...
Har et kjøp på Agoda (bestilt i august, gjennomført i oktober) som fortsatt står som "venter på avgjørelse". Viatrumf kundeservice svarer at: "Vi har fått beskjed om at det er en forsinkelse med kjøpene derfra som de jobber med å løse, men vi vet dessverre ikke når dette vil skje. "
Ingenting virker å gå automatisk med Agoda, har måttet klage flere ganger. Den ene fra mars har stått som bekreftet siden september eller noe, den fra mai fikk jeg klaget til å bli bekreftet for et par uker siden, men fikk beskjed om at det kunne ta lang tid å få utbetalt poengene.