Bestilte hotell fra Marriott.com via ViaTrumf i januar. Disse er nå alle satt ned til "kjøpesum: 0". Har vært en omlegging til Marriott Bonvoy samt av hvordan poeng beregnes i mellomtiden (per natt; ikke avhengig av om man er bonusmedlem). Antar det har noe med det å gjøre Noen andre som har sett dette og fått til å fikse det?
Det gikk ikke men er som forventet. Kan ikke huske at det stod noe om det før, men nå står det under vilkårene på viatrumf at man ikke kan få begge deler. Har noen handler på morris nå. Må sende henvendelse etter 7 dager hver gang, men har fått det jeg skal etter det
Det stemmer. Bruker du rabattkupong mister du "fordelen" med viatrumf. Sånn sett klager jeg ikke da jeg selv har spart en del penger på kuponger og brukt de pengene andre steder som SUMO
Joda, det er greit nok, men føler at det som ofte står ikke alltid blir fanget opp av systemet, så lov å håpe
Jeg bestilte Mariott i Kuala Lumpur gjennom viatrumf. Kjøpet ble registrert på viatrumf og lå til behandling på siden min. Gjennomførte oppholdet som bestilt i slutten av februar. Nå ser jeg at statusen har blitt endret til avvist. Noen som har opplevd dette hos Marriott? Hva kan det skyldes? Har sendt henvendelse til Trumf, men ikke svar enda.
Nå som Travellink gir 95 kroner i trumf per bestilling, klarte jeg ikke å dy meg. I morgen går turen fra Schönefeld til Billund for 87 kroner og 40 øre, så jeg får dermed betalt for å fly. Flyturen blir utført i drømmene fra ei god seng hjemme i Kristiansand, da Travellink ikke har de facto gjennomføring i vilkårene Tar dessverre ca. de stipulerte 90 dagene før trumfen overføres, men planlegger man litt greit i forkant, så er dette en fin måte å få inn trumf på.
Fikk plutselig inn poeng fra Agoda nå for et opphold jeg hadde i slutten av mars ifjor og som jeg har klaget på tre ganger til Viatrumf. Oppholdet jeg hadde 17-18 mai mener de tydeligvis jeg får vente litt lenger på, men litt er bedre enn ingenting, hadde strengt tatt gitt opp disse.
Hmm.. Booke 100 Turer til en kostnad av 8740,- Så motta 9500 Trumfies. Dette gir jo herlige 142500 EB Eller har fredagspilsen ødelagt mattekunskapene mine?
Gjorde et kjøp på 3000 i Sportdeal viatrumf og i min trumfkonto står det 0 kr og 0 trumf rabatt. Har dere andre god erfaring at dette vil endre seg og bli riktig etterhvert?
Har noen fått registrert poeng fra Aliexpress, eller gymgrosisten? Forsøkt et par ganger siste to årene, det har aldri blitt registrert. Kjøp via Hotels.com / Ice.net / staypro ble gjort på akuratt samme måte i samme browser, fra samme pc og ble registrert med engang, men de to over har aldri fungert.