Jeg bestilte (de nye) AirPods på onsdag hos Apple via viatrumf. Som alle(?) vet havner nye Apple-produkter under unntak hos viatrumf en periode. Dette gjelder også AirPods, men når jeg utførte bestillingen var ikke disse listet opp som unntak enda. Handelen er registrert, men med 0,- som kjøpesum, så blir «spennende» å se hva som skjer. Tviler egentlig på jeg får noe. Jeg tenkte på å ta skjermbilde, men det skjedde ikke, og det hadde vel strengt tatt ikke gjort så mye fra eller til heller kan jeg tenke meg, da jeg like gjerne kunne ha tatt dette skjermbildet for et halvt år siden.
Alltid funka med aliexpress her... Kjører firefox med rimelig strenge begrensninger til vanlig, men disse skrur jeg av når jeg skal bestille noe. Funker alltid, uansett butikk.
Oisann.. Jeg bestilte også nye pods, og har fått den oppgitt med 0kr. Jeg så ikke noe unntak da jeg bestilte i forrige uke. Kanskje det lar seg gjøre å krangle litt her..?
Det kan jeg nesten garantere at det ikke gjør. Jeg har en bestilling med feil prosentsats som er over et år gammel, og de har ikke vært i nærheten av å endre den enda.
Godt mulig. Tror ikke jeg orker å sette himmel og jord i bevegelse for 600EB. Gleder meg heller over nye pods som kommer levert på jobb i morra =D
Har god erfaring med ViaTrumf. De fleste kjøp blir registrert automatisk, og de siste blir opprettet henvendelse på. Noen få henvendelser har jeg purret på (via mail), og her må jeg få skryte over ViaTrumf og kundeservice (Veronika)! Hun sjekker/følger godt opp, og kommer tilbake med utfyllende svar. Hadde en sak som ble avvist, men svar og oppfølging gjør at jeg likevel er "happy"... Tommel opp.
Ser faktisk at mitt aller nyeste kjøp fra AliExpress fortsatt står under behandling. Dette er det første av 4 kjøp som ikke har nesten umiddelbart blitt overført etter kvittert mottak inne på AliExpress.
Hadde et kjøp hos Dustin som ble hentet på Posten i går. I dag er Trumf allerede overført til konto. Veldig bra!
Og då kom det endeleg Trumf frå varmepumpekjøpet på Tretti i November. Kjøpet blei ikkje registrert så sendte inn henvendelse, eg var tålmodig og venta dei 4mnd det sto. Sendt så inn melding igjen, nevnte Veronika tok kontakt og ordna tok vel ca 1veke frå første kontakt til Trumfen var på konto ;-) Så langt bra erfaring med Viatrumf!
Opplever at kjøpene i større grad registrerer seg raskt og uproblematisk nå, synes stort sett dette funker veldig greit.
Jeg gikk over til Telia 15/3 for å få rundt 300 trumfkroner. Har ikke mottatt noe enda, står ingenting på viatrumfkjøp heller.. Har andre fått??
Jeg kjøpte 2 togbilletter i England med GoEuro (Noe annet navn idag) og det har ikke dukket opp på viatrumf enda selv om jeg bestilte via Viatrumf, men hotell oppholdet mitt ved Gardermoen som jeg bestilte rett etterpå har dukket opp på Viatrumf
Noen som har opplevd at opptjent trumf hos viatrumf står som overført, men ikke kommer inn på trumfkontoen ?
Du har sjekket Trumfkontoen på den aktuelle KJØPSdatoen? Viatrumf blir datert inn på Trumfkonto på kjøpsdato, IKKE overføringsdato...
Jeg kjøpte dem også mens de enda ikke var svartelistet, og tok også skjermbilde. Er absolutt klar for å kreve den bonusen!