Jeg sendte henvendelse og fikk i alle fall beskjed om at de skulle behandle det som en reklamasjon. Jeg regner med at hvis de mente at det ikke var grunnlag for å få poeng, ville de avvist med en gang.
Samme her. Kjøpet dukka ikkje opp i oversikta så eg måtte legge det inn manuelt hos Viatrumf. Og sånt gjer jo ikkje til at ting går raskare.
Samme her også. Gikk over til Telia men ikke noe opphørt i oversikten til ViaTrumf. Meldte inn det som en sak i helga men ikke hørt noe. Kan se ut som at Telia har et issue hvis samtlige har problemer ... ?
Virker sånn ja.. Jeg har meldt det inn til viatrumf, så da er det bare å smøre seg med tolmodighet. Hvis ikke kronene kommer så skifter jeg selskap
Kan melde om at jeg sendte inn henvendelse angående Telia og manglende oppføring tilbake i Februar. Fikk beskjed om at det kunne ta inntil fire måneder, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.
Ramlet inn 96 trumfkroner fra Inkmann i dag, etter at det gikk tomt for støvsugerposer i heimen her om dagen og så mitt snitt til påfyll. La på en billigpakke magneter til kjøleskapet for å nå de siste kronene opp til 250-kroners grensen.
Nokon som har erfaring med kor lang tid Tripmonster brukar på å overføre etter at ein transaksjoner "bekrefta"? Dei brukte nøyaktig eit halvt år på å gå frå "Under behandling" til "Bekreftet" og no ser det ut til å ta endå litt tid før trumfen kjem.
På nettsiden til Viatrumf står det ingenting om bindingstid, når en bruker linken kommer en inn til vanlig nettside og kan velge abonnement fritt. Det kom heller ikke informasjon om bindingstid i bestillingsprosessen. Mitt abonnement står også som " uten bindingstid" på min side hos Telia, så jeg tolker det som om det ikke er bindingstid.
Stemmer dette så kan man jo i realiteten bytte abonnement.. Om man tør da,før man ser de inne på viatrumfen ;-)
Jeg snakket med telia i dag. De ba meg klage til viatrumf, noe jeg allerede har gjort. De skulle også ta det videre internt i telia.
Når saken ligger med status "venter på avgjørelse" er det ifølge viatrumf telia som "har ballen". Snakket selv med telia igår og de nektet for at de hadde noe som helst med saken å gjøre. Jeg byttet derfor tvert til ICE, så får heller trumf være trumf.
Det er sikkert greit å puste ut. At førstelinjeansatte på kundetjenesten ikke har oversikt over status i en Viatrumfsak er ikke noe rart. I og med at det er mange som ikke har fått opp trumfpoengene sine automatisk i Viatrumfoversikten på hver og en lage en ny. henvendelse på saken. Så går den saken til Telia og de i Teliasystemet som har ansvar for sånt får se på saken. Selv lagde jeg en ny henvendelse i går, og ved valg av nettbutikk osv, kom det opp riktig dato for min bestilling, så det er tydelig at Viatrum har registrert mitt besøk i nettbutikken den dagen. Håper det gjelder for alle Sånn i parentes ser jeg at Viatrumfsiden er forbedret med flere valg når en legger inn ny henvendelse, noe som i og for seg bekrefter saken vi legger inn på en bedre måte. Så er det bare å vente og se.
Hun kjente godt til problemet og hadde stålkontroll på hva hun skulle henvise til. Jeg forlangte heller ikke at hun skulle løse problemet der og da, men ytret ønske om at hun skulle bringe saken videre. Noe det virket på meg som om hun ikke var interessert i. Jeg håper alle og enhver får utbetalt sine trumfkroner til slutt, men jeg er ikke villig til å betale mer for et dårligere produkt i mange mnd for 320 trumf kroner.
Da er jeg overrasket over kundeservicen til Telia, både med kunnskap og liten velvilje til å bringe saken videre. Så får vi håpe at trumfen dukker opp til alle.
Står iallfall at det ikke er mulig. tviler. det suger jo litt siden jeg tegna 2abb hos ice før de la ut på viatrumf at det også gjaldt vanlig abonnementer.
Booking.com er hvert fall ikke veldig raske. Avsluttet hotellopphold i begynnelsen av oktober 2018, og først etter purring i februar ble status satt til behandlet. Nå kan det visstnok gå 4 mnd til, med litt flaks kan pølsegrilling til st.hans feires med poeng. Apple var derimot meget bra, tok ikke en uke før alt var omgjort til Trumf og konvertert til EB.
Ja, forutsatt at du har fulgt prosedyre for kjøp men det ikke er registrert. Så går du på nettsiden og lager en ny forespørsel og etterregistrerer. Kjøp for 2 år siden osv, og kjøp uten bruk av viarumf link får du ikke etterregistrert.