Hmm... dette kjøpet var nok uten viatrumf link... viste ikkje at denne nettsiden var ein del av viatrumf La igjen noen laken der jaaa....
Bonusjegerens svar på mageknip ; Når du oppdager at du har tapt EB poeng fordi du ikke viste bedre før. Eneste trøsten er at vi har vært der alle sammen ( og dumper innom i blant). Og som nevnt over, bonusvarsler og oversikt over bruksmønster hjelper
Hvis du finner det ut ganske kjapt etter kjøpet kan du prøve å først klikke deg inn gjennom viatrumf så du har et klikk å knytte rapport om manglende registrering til og så sende inn rapport. Du må isåfall satse på at de ikke ser for nøye på klokkeslettene, men det kan vel kanskje fungere. Og så er det vel ikke 100% etisk riktig
640 trumfkroner for nye abonnenter hos ICE.net? Spørs om eg ikkje må få meg eit ekstra abonnement?(og det er på tide for junior og få mobil, han er jo nett passert 7... alle andre har hatt det her i huset, og dei får vel ikkje ein gong til?)
Og Trumfpoengene kom i ventelisten på Viatrumf etter en time eller to..... Så det lover jo bedre en Teliaportering. Om en da ikke vil gjøre begge, i riktig rekkefølge ut fra behov.
Har fått inn 2* 184 kr her i huset i tidligare runder, men me fekk ikkje når me gjekk attende til Ice etter å ha tatt runda. Men for eigen del, så var 640 kr nok penger til å ha eit abonnement til!
Har ett Komplett abonnement, som egentlig skulle porteres automatisk etter at Ice.net kjøpte Komplett. Bestille ice.net på dette nummeret med ViaTrumf nå, den har dukket opp i oversikten, så da blir det spennende å se om denne går gjennom..
takk for at du gjorde meg oppmerksom på at ice har boosta trumfen + gjort den tilgjengelig for rene mobilabo! det var fint å få med seg edit: dog kanskje ikke så fornuftig å bytte så tidlig i måneden ettersom jeg nå (mest sannsynlig(?)) må betale for hele måneden hos to operatører... hva man ikke gjør for disse bonuspoengene
Hvordan er det i forhold til Ice abonnement og få trumf poeng? Det er abonnement til nye kunder. Jeg har hatt ice tidligere, men hvordan er det hvis jeg bestiller et nytt abonnement til min sønn nå som snart skal få seg mobil, da må jo denne registreres på meg pga hans alder. Vil det regnes som ny abonnement selv om jeg har hatt før?
Me fekk trumf på vår datter når me registrerte på ho for eit års tid siden, dog ikkje 640 kr. kun 184...
Kan man ikkje dobbeldippe ved å benytte amex på viatrumf?? Har utført 3 kjøp som ikkje er blitt registrert under "mine kjøp"
Det reklameres med 25% rabatt på leiebiler hos expedia via viatrumf (pun indented), får noen opp rabatterte priser? Hos meg er det bare samme som før når jeg bruker viatrumf linken
Du kan fint bruke Amex i den nettbutikkene som tar Amex mens du logger kjøpet på viatrumf. Er de ikke registrert handler det enten om at kjøpe er kreditert et annet sted som prisjakt osv. eller at det er nettbutikker som sliter med automatikken i registrering. eller at det ikke er gått lang nok tid.