Snakket med kundeservice på chat i dag. Ingen hjelp å få. Du må sende ny henvendelse i viatrumf sa vedkommende. Hvis det ikke skjer noe denne uka så bytter jeg operatør. Useriøse greier.
Noen fått overført ifra Talkmore? Kanskje må vente på 1.faktura? Endelig har jeg fått poeng fra PF: ventet ca 3 mnd, resten kommer sakte, men sikkert inn
Sendte ny henvendelse til viatrumf, de ba meg smøre meg med tålmodighet og henviste til 120 dager osv.... Jeg bytter selskap igjen i morgen, gidder ikke vente. Telia-dekningen i nord- Norge suger
Fikk fra Talkmore ca. 3 uker etter portering. Ikke betalt én faktura foreløpig. Med verving og Viatrumf har jeg «tjent» 850kr uten å ha utgift...
Purret opp Norgesenergi fra april 2018 (litt lenge siden ja), og de purret videre fra viaTrumf og et par dagere senere var 4500 EB poeng på konto. Hadde vel aldri fått disse om jeg ikke purret selv, men raskt levert av Viatrumf når jeg først purret.
Dumt spørsmål kanskje,men la gå. Byttet til Telia, men er ikke kommet opp i oversikten og virker som de ikke er veldig pålitelige, så vurderer bytte nå. Sim-kort er på vei i posten, tror datoen for aktivering er om et par dager. Hvis jeg bytter abonnement i dag, må jeg likevel betale for første måneden hos Telia?
Ingen som har fått fra Telia enda?? Og finnes det en tregerer firma en Adidas? Venter fortsatt på 3stk ordre fra de,den seneste fra oktober 2018
Så lenge det ikke er bindingstid, skal det bare være å kontakte Telia for å få kansellert porteringen.
Så det og opprettet for samboeren. På meg kom det opp i oversikten etter 5 minutter. men har nå gått mange timer uten noe. Noen som har fått det opp etter litt tid fra Ice?