Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du gikk inn via prisguiden var det den nettsiden som fikk kickback i stedet for deg.

Det er skrevet en god forklaring på hvordan du unngår å miste trumfen din til andre nettsider i denne tråden.

Les deg opp, så slipper du å gå glipp av poeng.

hebjor liker dette
  2. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Det har variert litt for meg når prisjakt brukes, av og til gir det, og andre ganger ikke. Men er såpass billige linser via prisjakt iforhold rett på siden at triumfen må vike...

hebjor liker dette
  3. hebjor

hebjor Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Det var ikke sånn at jeg brukte linken fra prisguiden, men jeg startet med blank side i incognito modus, gikk fra viatrumf sin "knapp" og til Lensit men for å få bra pris måtte jeg legge på en tag på URL'en som jeg stjal fra linken man får via prisguiden. De er noen skikkelig luringer når det kommer til priser, enorme forskjeller avhengig av om hvor du kommer fra.

Skal uansett ta en titt om det er noe mer jeg kunne ha gjort. Takk for tips :)

Spurs liker dette
  4. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Om du selv har limt inn taggen fra URLen er det jo akkurat det du har brukt, altså linken til Prisguiden. Hvorvidt man klikker fysisk eller skriver den inn i adressefeltet har ikke noe å si der :) Det er denne taggen med mer de tracker deg på.

NoLimit liker dette
  5. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    I dette tilfellet er jo kjøpet åpenbart tracket til ViaTrumf, ellers hadde den ikke kommet opp i oversikten. Forhandler har imidlertid "gjennomskuet" den manipulerte lenken og avvist bonus.

6. Condictio

Condictio Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Fikk avvist et kjøp hos Sas som ble gjort i slutten av oktober 18, det kom ikke opp i oversikten så sendt det inn etter 7 dager slik rutinen er. Til tross for at kjøpsdato er innenfor kampanjen så valgte Sas å avvise kravet. :rolleyes:

”Saken har dessverre blitt avvist på grunn av at SAS gikk ut fra samarbeidet i slutten av oktober. Da saken ble sendt inn etter dette har nettverket til SAS dessverre avvist kjøpet. ”

7. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tips! Ble 1000 EB (fordelt på meg og samboeren) og litt hyggelig søndagskrim i dag :)

joskje liker dette
  8. hebjor

hebjor Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Når jeg tenker meg om var det ikke URL tag jeg måtte endre, men det er en cookie (ASP.NET_SessionId) som gjør om du får bra pris eller ikke, men ja det blir jo nesten som å bruke link fra prisguiden.

For meg var det snakk om pris gikk fra 560 til 395 så det er ikke verdt å bruke viatrumf.

9. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Telia, makan til søppelselskap.. Jeg har gitt opp ventinga på poeng derfra.. Ice og Talkmore derimot, ser mer lovende ut. Skal aldri tilbake til Telia, dårlig dekning har de også, ihvertfall i nord.

10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,101
    Bonuspoeng:
    183
    Kor lang tid tok ICE?

hifiman and Blaa like this.
  11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Telia kom aldri opp under mine kjøp, og ser at mange klager over det samme. Registrerte en henvendelse og la inn krav 1 måned etter kjøp hos Telia, nå, ca to måneder etter kjøp har henvendelsen byttet status fra under behandling til venter på avgjørelse. Det betyr at Telia har tatt saken, har kommunisert med Viatrumf og nok kommer til å med en tilbakemelding.

Enig at det er kjipt at dette ikke går så automatisk som det bør, men det viser også at en bare må følge opp og la tiden gå.

12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    ICE kom opp en eller to dager etter bestilling, hos meg.

13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,101
    Bonuspoeng:
    183
    Ikkje utbetalt, vel? Eg og har ICE i oversikta.

14. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Ice dukket opp hos meg etter 12t, men enda ikke fått cash/poeng for det.
    (5 dager siden bestilling)

15. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,386
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen utbetaling enda her heller
    upload_2019-5-6_18-58-39.png

16. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Både ice og Talkmore kom i oversikten med en gang. Ikke utbetalt enda, har gått bare 14dg

17. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Samme status her under behandling , men bare gått 9 dager.
    Kan hende det ikke dukker opp noe før sim kortet er mottatt og blitt brukt, samt
    at først faktura er betalt. På generelt grunnlag tar Viatrumf laang tid 3+ mnd, unntaket er på noen få butikker.

18. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, men de kommer nok. Jeg har ikke portert enda heller, så jeg forventer ikke noen poeng utbetalt før jeg gjør det.

Sunnfjordingen liker dette
  19. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Har du fått den opp i oversikten på VT? Jeg bestilte i går kveld men har ikke fått den opp der enda..

20. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Tok ca 2 dager før den dukket opp hos meg;)

Del denne siden