Jeg fikk også overført 2x640kr fra ice i dag til 19500 EB . Tenkte igjen å bytte til Telia eller tilbake til Talkmore.
Jeg tenkte å la det gå ut måneden og ikke la dem "fatte mistanke" om at vi endrer bare for trumfen egentlig, så om du bytter på slutten av måneden igjen så tror det vil gå bra .
1.Hvilke ICE-abonnement har dere valgt, ser det er noe som kalles 2mnd-prøvetid e.l 2. Kan man trolig si opp et abonnement også, og ikke bare «flytte» slik dere nevner? K
Jeg byttet tilbake til Talkmore etter en måneds tid med Telia (ikke fått fra de). Status bekreftet fra Talkmore. Ice (på annet nr)er bekreftet og overført
hvor lenge må man bli med fjordkraft for å ikke miste trumf poeng? de har også en Eurobonus avtale (https://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/) og der må man være 6mnd for å få 5000EB.. jeg er veldig fornøyd med Talkmore, men det er sikkert helt greit å bruke ICE en liten stund. Gjelder dette bare ny abonnementer eller kan man flytte? litt styr å flytte fra Talkmore til ICE for å flytte tilbake etter en stund men... eller har de fleste bare bestilte nytt nummer hos ICE? kanskje dere bruker faktisk ikke personlig telefonnummeret til dette..
Kjenner jeg misliker sterkt de som shopper frem og tilbake på denne måten. Ingen tror vel at disse selskapene gjør det av veldedighet? Fortsett slik, og alle muligheter til å tjene noen ekstrapoeng forsvinner som dugg for solen. Ikke la oss bli for "smarte" her.. Det finnes noen på andre siden som er like smarte. Kan til og med hende de er på Internett og leser forum...
Delvis enig, men vi må også huske at det forhåpentligvis ikke er idioter som jobber i disse selskapene. Så lenge man er noenlunde edruelig ift bruken av dette, så kan det også være incentiver for selskapene til at de vil knytte til seg mest mulig kunder ila kort tid. Eksempelvis IPOen til ICE som foreligger innen nær fremtid, der antall kunder er en vesentlig del av selskapets verdsettelse. Da blir 500ish trumfkroner småpenger. https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/05/Ice-Group-proever-igjen-vil-paa-boers
Nettopp. Men det er lite verdt med et antall kunder som bare er innom og skummer fløten. Jeg vet i hvert fall hvor jeg aldri hadde lagt markedsføringskronene mine for å si det sånn.
Tja. Det spørs vel hvilken dato verdsettelsen settes til. Jeg sier ikke at det er grunnen her, men at man kjører litt aggressiv kunderekruttering i perioden før en børsnotering/verdsettelse, er jo i alle fall ikke det dummeste man kan gjøre, selv om vi her på forumet kanskje ikke er den mest inntektsbringende kundemassen.
I mitt tilfelle ville jeg som Komplett mobilkunde blitt tvangsoverført til ice. Valgte da å skifte selv og ta Trumfen som en kompensasjon. Kompletts abb med inkludert data og tale i USA, Thailand med flere var et for meg genialt produkt. Når ice ikke videreførte det er det bare på sin plass at jeg blir kompensert litt før jeg bytter tilbake til noen som er i Telenors nett. Talkmore er der og de har i det minste datapakker for USA.
Jeg er en av de som har komplett nå og blitt tvangsoverført til ice. Jeg har fått nytt simkort og porteringsdato er satt, er det for sent for meg nå å gå inn via viatrumf og bestille ice?
Så lenge du er ny kunde, kan du overføre til ice via viatrumf, du for sim kort innen 10 dager og bare bytter det. Etter byttet kort ca 5 dager senere for du ca 10 000EB . Så nettopp at dem hadde ned justert fra 640kr til 480kr trumfen.
Hei, du kan velge hvilken som helst abonnement bare husk å gå via viatrumf siden før du bestiller, sånn at du ser at det er registrert. Det er ingen bindingstid, ha det "nye" abonnentet i 1 måned åsså kan du bytte det igjen eventuelt. Når du skal bytte det ikke ring inn via telefonen, bestill alt via siden du kommer til og nummeret du har beholder du selv. Resten fikser selskapet
Jeg flyttet selv fra talkmore denne måneden som var (april) og har ICE nå denne måneden i mai. Jeg er ny medlem og har 2 nummer, dvs 2 bestillinger og fikk derfor 1280kr i trumf som ga meg 19500EB i dag på kontoen faktisk . Det var ikke noe styr egentlig, etter 10 dager kom nytt sim kort og jeg beholdt mine numre. Planen er Telia eller tilbake til Talkmore igjen neste måned
Får man trumf per eier eller abonnement? Kan jeg feks stå som eier av abonnement for barn/stebarn etc og fortsatt få trumf?