+1 på den. Overførte selv mens det var 640 trumf, istedenfor tvangsoverføring og 0 trumf. Nå er det så vidt jeg vet kun Gudbrandsdalen Energi som har et lignende abonnement vi hadde hos Komplett. (Dog begrenset til 6 GB/mnd.) https://www.gemobil.no/mobilabonnementer/Verdensborger Bare å håpe de kommer med på Viatrumf etterhvert..
På tross av at ICE er dårligere på dekning bestilte jeg ab. Der nå. Skulle det vise seg håpløst bytter jeg bare tilbake til Saga mobil som er den desidert billigste med Telenor dekning
Unngå Telia. Tror ikke det er en eneste person her inne som har fått trumf fra de noensinne. Har personlig god erfaring med både Talkmore og Ice. Fikk Trumfen utbetalt etter bare to uker hos begge to.
Hvordan kan man opprette et nytt telefonnummer uten at de rører det gamle? Har et som jobben dekker men jeg eier, og vil ha et nytt et som jeg kan fritt disponere til å hoppe innom disse fantastiske viatrumf-dealene, uten at de rører jobb-nummeret mitt eller klusser noe til der?
Du mener selvfølgelig at du og alle andre familiemedlemmer bytter via Talkmore og Telia tilbake til Saga?
Så selvom jeg har et abonnemang hos Talkmore kan jeg få et nytt et hos Ice med nytt nr og i tillegg beholde mitt gamle nr? Er det noe bindingstid her? hvor lenge må jeg ha det vis jeg sier det opp?
Ice har vel ingen bindingstid, men les på hjemmesiden deres om vilkår på de ulike abonementene. Du kan ha så mange nummer og abonement hos så mange leverandører du selv ønsker.
Da oppretter jeg nytt nr og beholder det i 1-2 mnd. Å betale 200 kr for over 9000 EB poeng er jo uansett en god deal
Er kunde på mobilt breiband hos Ice. Vil det bli regna som nye kundar når eg har barn som er under 18 år? Eller blir det registrert under mitt namn som eigar?
Apropos Viatrumf-tilbudet til Ice og diverse spekulasjoner her inne https://e24.no/digital/telekom/fers...0800?platform=hootsuite&utm_facebook=Facebook
Har hittil i 2019 booket, betalt & bodd 82 standard netter hos Radisson. Alt sammen registrert gjennom Viatrumf på korrekt måte. Så langt i år så er alle oppholdene 82 avvist på vanlig måte, og deretter påklaget med nye 4 - 5 mnd ventetid. Kan vise til liknende praksis i 2018 også. Har tatt opp Radisson sin praksis med Viatrumf ved flere anledninger, men har aldri fått noen svar på hvorfor Radisson gjør dette. Til motsetning alt jeg har booket gjennom Hotels.com gir Trumf inn på rimelig kort tid uten problemer
Det må være en eller annen forutsetning ViaTrumf ikke informerer om. At de ikke fjerner Radisson/Park er helt absurd og uholdbart. De må da selv skjønne at noe er riv, ruskende galt? Klassisk eksempel på "Computer Says No" ! Kanskje du kan ta saken videre forbrukerrådet? Kanskje en innsynsbegjæring etter GDPR kan være nyttig når du møter veggen hos ViaTrumf og Radisson?
Det er en fornuftig tanke, men samtidig så har Radisson et mye større nettverk rundt i verden enn de andre norske hotel alternativene da, og de skal jo ha for at de aldri er kjipe på å dele ut radissonrewards som er svært enkle å bruke.
Radisson var jo faktisk ute av Viatrumf en periode her i fjor før de kom inn igjen nå på nyåret... mulig de har hatt noen forhandlinger da, men praksisen med å bare avslå er den samme nå som i fjor & før