Jeg har samme erfaring med Radisson, men har heldigvis fått gjennom klagene mine. Dessverre ser Marriott ut til å være samme greia. Er såpass lei av dette at jeg har droppet begge. Heretter blir NCH med Trumf i Norden og Hilton med cashback til BA Avios i resten av verden.
Jeg fikk et Marriott-opphold avvist for noen måneder siden. Sendte inn klage og dokumentasjon på at oppholdet var gjennomført som bestilt. Ikke hørt noe siden da.
har noen bestilt siden de endret det til 620? Jeg bestilte 2 abonnement og ingen er registrert i viaTrumf...
Dere som fikk endret status på Ice til bekreftet og utbetalt Trumf - når bestilte dere Ice abonnement? Mine ble bestilt 01.05 og 03.05 og begge står som Under behandling.
Jeg bestilte i august i fjor, med avreise nå i juli 2019. Ble bekreftet rundt desember men antar at poengene ikke kommer før etter utreise en gang
ja, nå kom det! jeg måtte bestille abonnement på nytt.. jeg tror at det ikker er lurt å ha VPN når man bruker viaTrumf. de var forresten veldig hyggelige og hjelpsom på kundeservice hos ICE
Bestilte også Bli kjent fra Ice og fikk "under behandling" påfølgende dag, men det er fortsatt ikke overført. Gjelder bonus også om jeg bestiller flere nye numre, eller er det èn gang pr nye kunde? Bestilte tidligere samme dag fra skruvat, dette har ikke dukket opp i oversikten ennå. For øvrig har jeg også klaget inn to avvisninger fra Radisson selv, så får vi se hva det blir til. Den eneste grunnen til at jeg bestilte der for nærmere 18000 var trumfbonusen. Kanskje ikke den store summen for flere her inne, men fryktelig ergerlig for en som ikke reiser så mye... Hadde jeg visst det jeg visste nå hadde det blitt Hotels istedet.
Måtte du sende inne en henvendelse ?, min dukket ikke opp i oversikten så jeg sendte en henvendelse bestilte 05 april , avreise i august.
Ny rekord fra Expedia. Booket hotell i Hamburg i slutten av april for 4/5-7/5 og i dag kom Trumfen. Så de kan når de vil.
Høres kjent ut. Nå skal de sies at jeg alltid booker medlemspris. Har du prøvd å booke en rate som er tilgjengelig for almuen? Nå står det riktignok Hele nettbutikken som vilkår hos ViaTrumf, så jeg ser egentlig ikke at de skal kunne snike seg unna med det argumentet. Men har som deg aldri fått en forklaring.
Hei, ja jeg har tenkt samme tanker at medlemmer hos Radisson kanskje ikke har rett i deres øyne til å bruke Viatrumf, men har som sagt aldri fått noen forklaring på deres avvisninger enda.