På kjøpsoversikten på trumf.no er alle handler via ViaTrumf borte. Den viser kun Meny, Kiwi, Shell Mastercard og Shell. Samme på filtre. Ikke mulig å velge andre enn disse fire.. Noen andre som opplever det samme? Edit: Glem det. Var datofilteret som ikke var venn med meg..
Bare et skudd i mørke, men det kan jo hende det har sammenheng med de tekniske problemene nevnt ovenfor.
Står også at de har problemer med overføring til EB og at man må kontakte kundeservice for overføring. Noen oppfinsomme sjeler som har funnet en måte og overføre mer enn de skal?
Nordic Print skylder meg 64 trumfkroner som jeg har etterlyst. De tilbyr meg nå 14,90 NOK.. er det mulig? Bare til å styre unna.
Mulig noen har funnet ut at enkelte trumf-kontoer har tusenvis av kroner stående og at noen få av de samme kontoene har epost+passord-kombinasjoner liggende i passordlister på nett. Det er ikke mulig å logge på med epost lenger.
Etter at SAS først glemte igjen kofferten min en eller annen plass mellom NRT og OSL og så leverte den en halv uke senere ferdig ødelagt så trenger jeg ny koffert. Er det noen som vet om det er flere alternativer enn Morris og Chillout Travelstore som finnes på viatrumf.no?
Nå ser det ut som det er slutt på å logge med inn e-post adressen sin. Kun mobilnummer eller kundenummer. Testet nå med mobilnummer og det fungerte
Dette var hotels.com. Men har et opphold fra august 2018 bestilt via agoda som heller ikke har kommet på plass. Anbefaler alle å følge nøye med.
Noen som også sliter med å få kjøp hos Fjordkraft automatisk registrert på Viatrumf? Har bestilt for 2 ulike målere så langt i år og ingen av dem har kommet inn automatisk, man må sende en henvendelse. Ingen er bekreftet heller.....
Flere som har opplevd å få mail om overført trumf mens det på viatrumf sine sider fortsatt står «under behandling»?
De klusset det til med meg. Fikk 400 istedet for 500 i februar. Utallige henvendelser til "Norges beste kunceservice" men ingen løsning og ingen oppfølging. Skiftet til NTE nå.
Er det så mye Fjordkraft kan gjøre? De henviser vel til trumf og skylder på dem, gjorde iallefall det forrige gang jeg tok kontakt
Jepp. Ofte har den da vært bekreftet først, og så får den tilbake til under behandling før det blir overført. Noen ganger skjer dette i "feil rekkefølge".
795 trumf hos Fjordkraft nå. For 11925 EB-poeng bruker jeg gjerne dem i 3 måneder. Forutsatt at jeg slipper å krangle om trumfen da...
Æsj, jeg byttet akkurat til Eurobonus-avtalen til Fjordkraft for 10k poeng. Håper denne dealen holder seg en stund fremover.