Porterte i dag 4 juni Så gjenstår det og se om dekning er like dårlig som tilbakemeldingene fra eksisterende kunder. Men med "Bli-kjent" abonnementet så er vel ikke det noe problem...
Har noen transaksjoner fra tidlig i januar som fremdeles er "under behandling" enda reisen er unnagjort for lengst. Bør jeg begynne å bli engstelig?
Viatrumf og AliExpress har alltid funket for min del. Men kjøpene har vært så små at Trumf-beløpet sjeldent har passert 1-2kr.
Har gjort flere kjøp. Trumfen bekreftet i nesten hvert tilfelle ca dagen etter man har bekreftet mottak av varen inne på AliExpress. Var ett tilfelle hvor det tok lenger tid, men virker som unntaket heller enn regelen akkurat denne. Aldri fått noen avvist heller. Frakta er treig. Jeg har som regel glemt hva jeg egentlig har bestilt før det plutselig en dag ligger i postkassa Forvent 1-2 mnd leveringstid, minst. Trumfen blir jo ikke så mye siden alt koster typ et par dollar, noen kroner her og der. Men hvis man først skal ha kina-duppeditter er det jo greit å få litt ekstra bonus i slengen
Lurer på det samme. Bestilte mandag 3/6 (med oppstart i august), men har fortsatt ikke fått opp noe i viatrumf. Hvis det ikke dukker opp kansellerer jeg heller og prøver på nytt senere.
Jeg fikk heller ikke dette, før Fjordkraft etter en del om og men "bekreftet" noe hos seg - da dukket den nærmest samtidig opp i kjøpsoversikten i ViaTrumf. Utbetalt like etter. Problemet mitt var i forbindelse med overgangen til Elhub, bestillingen min ble liggende i limbo hos netteier.
Har nå passert mer enn 100 netter av varierende romtyper etc. hos diverse Radisson hoteller siden nyttår 2019. Alle oppholdene ble booket gjennom Viatrumf & absolutt alle er blitt avvist etter at oppholdene var gjennomført. Alle avvisningene ble så innklagd, uten at det har hjulpet på en eneste natt. Har i 4 måneder vært i dialog med dem om hva årsaken til dette er uten å fått noe annet svar enn at de ikke vet hva årsaken kan være. Samtidig så påstår de at Radisson har en svært høy grad av bonus utbetaling for opphold registret gjennom Viatrumf.....