Fekk raskt svar der Viatrumf beklaga at det hadde tatt lang tid. Dei skylda på at Telia ikkje hadde svart, men at dei skulle purre på nytt. Temmelig useriøst av Telia!
Behøver nye dekk til bilen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe selvfølgelig så her er det jo et betydelig potensiale for Trumf. Det finnes to alternativer på viatrumf, Gigadekk og dekkonline. Noen som har prøvd noen av disse? Heller mot dekkonline da jeg ser at disse har ok tilbakemeldinger og samarbeider med et verksted i nærheten. Kommer muligens til å bruke de uansett ettersom det er betydelige penger å spare her vs f.eks. dekkmann, men hvor gode er de på Viatrumf? Noen erfaringer?
Du har også skruvat. Ser de bare gir 1.5% trumf på dekk og felg, men mulig prisene og utvalget deres passer deg bra...Så bla at de hadde vinterdekkene Tesla M3 blir levert med til ca halve prisen av det forhandler skulle ha, f eks..
Bestilte hos Nettbuss for meg og en kamerat. Innså etter at den var bestilt at jeg hadde reservert sete.. Den får jeg ikke bytte om uten at det koster + jeg ikke får fjernet dem. Men på den lyse siden, så gjorde jeg dette via Viatrumf til 2,7% #bonuspåtabbe
Noen positive ord om Tanum: rask bekreftelse (som regel innen en mnd, virker som de tar det i batch), og påfølgende overføring av poeng. Smertefritt på rundt ti transaksjoner nå.
Har enda til gode å gå glipp av trumf-poeng gjennom ViaTrumf! Måtte vente i ganske nøyaktig 1 år før jeg fikk cashback fra Light In The Box. Kjøpet ble ikke registrert automatisk. Sendte inn forespørsel om manglende poeng, purret etter 4 måneder, purret etter nye 4 måneder (fikk svar fra Viatrumf om at de ventet på svar fra sine partnere). Så plutselig en dag tikket de inn på kontoen min. Tror jeg tjente litt penger også på all ventingen, siden dollarkursen økte i samme periode? Edit: Totalt 18 registrerte kjøp siden juli 2016.
Eurodel på bildeler var bare no humbug tydeligvis,ble ikke registert automatisk,sendt inn henvendelse, fikk svar avist ,ice ble heller ikke registrert venter fortsatt på svar på den.
Ja. Bestilte i slutten av mai, så for et par dager siden la jeg inn en henvendelse hos viatrumf. Etter 2-3 timer var Fjordkraft oppført på oversikten. Tommel opp!
Nøyaktig det samme her. Bestilte 29. mai, sendte henvendelse for et par dager siden, fikk opp i oversikten ganske kjapt etterpå.
Hvilket beløp la du inn på henvendelsen til ViaTrumf når det kommer til manglende registrering av Fjordkraft?
Prisene jeg får opp på linser på prisjakt er betraktelig billigere enn når jeg går via Viatrumf, mener jeg leste ett tips her inne som gjorde at du fikk de samme prisene, men klarer ikke finne det igjen. Noen tips?