Hva feiler SAS A320 neo?

Tråd i 'Nyheter' startet av Eddie47, 23. mars 2024.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,796
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    eventyrer liker dette
  2. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    478
    Likes mottatt:
    636
    Bonuspoeng:
    93
    Her som .pdf, man kan lese én artikkel der gratis om dagen :)
     
    indahla and OyvindN like this.
  3. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    478
    Likes mottatt:
    636
    Bonuspoeng:
    93
    Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-1.png Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-2.png Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-3.png Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-4.png Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-5.png Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-6.png Skyldte på «sikkerhet» – kanselleringene var SAS' egen skyld _ Finansavisen-7.png
    og bilder, dersom man ikke ønsker å stole på filer lastet opp av fremmede på internett <3
     
    view, Are, btm and 4 others like this.
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,796
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Takk!
    Hadde "brukt opp" den ene .. o_O
     
    Preference liker dette
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,384
    Likes mottatt:
    8,788
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, virkelig. Dette var ekstrem amatørskap.

    Man kan ikke bare "glemme" å følge opp pålegg fra flyleverandøren og så plutselig en dag finne ut at de har oversittet fristen for å skifte komponenten.

    Selv er jeg veldig avslappet til å fly med både SAS og andre europeiske selskaper, men man kan jo lure på hvilke andre ting SAS "glemmer" av service bulletiner også...
     
    Xflipper liker dette

Del denne siden